Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Прийоми розвитку пізнавального інтересу на етапі сприйняття знань на уроках креслення
Рейтинг
4

У статті авторка наголошує, що аналізуючи спільну діяльність вчителя й учня можна відстежити всі переваги та проблеми освітнього продукту, який створюється. Розглядаються прийоми, що сприяють розвитку пізнавального інтересу на етапі сприйняття знань і активізують діяльність учнів

Прийоми розвитку пізнавального інтересу на етапі сприйняття знань на уроках креслення

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Житаренко Інна Миколаївна
Посада: викладач креслення.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.02.2012

Популярні новини
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!