Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Прийоми розвитку пізнавального інтересу на етапі сприйняття знань на уроках креслення
Рейтинг
4

У статті авторка наголошує, що аналізуючи спільну діяльність вчителя й учня можна відстежити всі переваги та проблеми освітнього продукту, який створюється. Розглядаються прийоми, що сприяють розвитку пізнавального інтересу на етапі сприйняття знань і активізують діяльність учнів

Прийоми розвитку пізнавального інтересу на етапі сприйняття знань на уроках креслення

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Житаренко Інна Миколаївна
Посада: викладач креслення.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.02.2012

Популярні новини
Уряд запустив створення інспекції, що займеться школами Планується, що нова служба проводитиме моніторинг якості освітньої діяльності та якості освіти
У МОН радять школам взяти участь у змаганні сайтів Конкурс проводиться з метою впровадження комунікаційних технологій в освітній процес
МОН втретє оголосило конкурс на посаду очільника ІМЗО Відомством оголошений конкурсний відбір на посаду керівника Інституту модернізації змісту освіти
Уряд підвищив зарплати учителям Показник зарплат українських вчителів відтепер становитиме від 6,5 до 8,5 тисяч грн

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!