Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Профтехосвіта Прийоми розвитку пізнавального інтересу на етапі сприйняття знань на уроках креслення
Рейтинг
4

У статті авторка наголошує, що аналізуючи спільну діяльність вчителя й учня можна відстежити всі переваги та проблеми освітнього продукту, який створюється. Розглядаються прийоми, що сприяють розвитку пізнавального інтересу на етапі сприйняття знань і активізують діяльність учнів

Прийоми розвитку пізнавального інтересу на етапі сприйняття знань на уроках креслення

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Житаренко Інна Миколаївна
Посада: викладач креслення.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.02.2012

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!