Рейтинг
5

Авторка стверджує, що безпосередня підготовка до кожного уроку замкнена в конкретизації компонентів перспективно-тематичного плану, у продумуванні та складанні плану й конспекту уроку, у виборі та перевірці необхідних посібників і обладнання

Творчий підхід педагога до організації уроку у профтехучилищі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Перенесієнко Оксана Володимирівна
Посада: завідуюча методичним кабінетом.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
03.03.2011

Популярні новини
Рекомендації МОЗ: учні і студенти зможуть навчатись без масок Затверджені рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти
Половина українців незадоволена дистанційним навчанням дітей Близько половини українців негативно ставляться до запровадження дистанційної освіти
В УЦОЯО дорікнули репетиторам, які складають ЗНО Виконання педагогічним працівником тесту ЗНО – нічого не може сказати про його фаховість
Новий навчальний рік: переліки рекомендованої літератури Переліки навчальної літератури, що рекомендована для використання у 2020/21 навчальному році
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!