Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика Розробка уроку з фізики "Основи молекулярно-кінетичної теорії та їх дослідне підтвердження. Броунівський рух. Маса й розміри молекул. Взаємодія атомів і молекул речовин у різних агрегатних станах"
Рейтинг
24

Розробка уроку засвоєння нових знань із позначеної теми. Мета ‑ формулювати основні положення молекулярно-кінетичної теорії, показати сутність фізичних явищ, навчити учнів знаходити масу й розмір молекул; розвивати вміння застосовувати отримані знання в повсякденному житті та своїй майбутній професії

Розробка уроку з фізики "Основи молекулярно-кінетичної теорії та їх дослідне підтвердження. Броунівський рух. Маса й розміри молекул. Взаємодія атомів і молекул речовин у різних агрегатних станах"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 8 оцінок.

Навчальна мета:

  • сформулювати основні положення молекулярно-кінетичної теорії, поняття броунівського руху, поняття моль, молярна маса, стала Авогадро та молекулярні сили;
  • назвати фізичні методи, якими користуються в молекулярній фізиці;
  • показати сутність фізичних явищ, керуючись основними положеннями молекулярно-кінетичної теорії;
  • довести за допомогою дослідів реальне існування частинок речовини, їх постійний хаотичний рух всередині речовини;
  • назвати приклади врахування і практичного використання дифузії та броунівського руху;
  • навчити учнів знаходити масу і розмір молекул.

Розвиваюча мета:

  • розвивати уміння застосовувати отримані знання в повсякденному  житті та своїй майбутній професії;
  • розвивати вольові якості: трудолюбство, відповідальність, відношення;
  • прививати інтерес до знань, предмету;
  • формування трудових і навчальних навиків.

Виховна мета: виховувати спостережливість, уважність, акуратність.

Тип уроку:
засвоєння нових знань.

Обладнання:

  • комп’ютерний клас обладнаний навчальним педагогічним програмним засобом фізика 10 та бібліотекою електронних наочностей для 10 – 11 класів;
  • презентації: "хто робить в хлібі дірочки", високі технології на кухні;
  • мультимедійний проектор.

Автор: Бендас Н. М., викладач фізики та інформатики, Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
19.08.2010

Популярні новини
У ВР обіцяють встановити фіксовані надбавки освітянам Депутати пропонують встановити виплати щомісячної надбавки за престижність в розмірі 30%
У Раді зареєстрували законопроект про захист вчителів Необхідність ухвалення закону викликана численними випадками нападів на вчителів
Відтепер школи перевірятимуть через аудит Міністерством освіти затверджений Порядок проведення інституційного аудиту шкіл
МОН планує долучати бізнес до навчання дітей у лікарнях Міністр освіти наголошує на необхідності долучення підприємців до організації навчання
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!