Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика Розробка уроку з фізики "Основи молекулярно-кінетичної теорії та їх дослідне підтвердження. Броунівський рух. Маса й розміри молекул. Взаємодія атомів і молекул речовин у різних агрегатних станах"
Рейтинг
18

Розробка уроку засвоєння нових знань із позначеної теми. Мета ‑ формулювати основні положення молекулярно-кінетичної теорії, показати сутність фізичних явищ, навчити учнів знаходити масу й розмір молекул; розвивати вміння застосовувати отримані знання в повсякденному житті та своїй майбутній професії

Розробка уроку з фізики "Основи молекулярно-кінетичної теорії та їх дослідне підтвердження. Броунівський рух. Маса й розміри молекул. Взаємодія атомів і молекул речовин у різних агрегатних станах"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 6 оцінок.

Навчальна мета:

  • сформулювати основні положення молекулярно-кінетичної теорії, поняття броунівського руху, поняття моль, молярна маса, стала Авогадро та молекулярні сили;
  • назвати фізичні методи, якими користуються в молекулярній фізиці;
  • показати сутність фізичних явищ, керуючись основними положеннями молекулярно-кінетичної теорії;
  • довести за допомогою дослідів реальне існування частинок речовини, їх постійний хаотичний рух всередині речовини;
  • назвати приклади врахування і практичного використання дифузії та броунівського руху;
  • навчити учнів знаходити масу і розмір молекул.

Розвиваюча мета:

  • розвивати уміння застосовувати отримані знання в повсякденному  житті та своїй майбутній професії;
  • розвивати вольові якості: трудолюбство, відповідальність, відношення;
  • прививати інтерес до знань, предмету;
  • формування трудових і навчальних навиків.

Виховна мета: виховувати спостережливість, уважність, акуратність.

Тип уроку:
засвоєння нових знань.

Обладнання:

  • комп’ютерний клас обладнаний навчальним педагогічним програмним засобом фізика 10 та бібліотекою електронних наочностей для 10 – 11 класів;
  • презентації: "хто робить в хлібі дірочки", високі технології на кухні;
  • мультимедійний проектор.

Автор: Бендас Н. М., викладач фізики та інформатики, Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
19.08.2010

Популярні новини
Свобода школи: МОН знає, як школам писати документи Відомство звертає увагу, що документи мають виготовлятись за допомогою комп'ютерної техніки
Вчитель Нової школи матиме свободу творчості, - Гриневич За словами міністра, педагогіка партнерства має бути однією з основ нової школи
Розпочалась друга сесія обговорення програм 5-9 класів Учителів запрошують долучитись до обговорення та удосконалення програм базової школи
МОН надало грифи підручникам для 9-го класу Грифи надані за результатами першого етапу конкурсу підручників для учнів 9-х класів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!