![]() |
Рейтинг
24 |
Розробка уроку засвоєння нових знань із позначеної теми. Мета ‑ формулювати основні положення молекулярно-кінетичної теорії, показати сутність фізичних явищ, навчити учнів знаходити масу й розмір молекул; розвивати вміння застосовувати отримані знання в повсякденному житті та своїй майбутній професії |
Розробка уроку з фізики "Основи молекулярно-кінетичної теорії та їх дослідне підтвердження. Броунівський рух. Маса й розміри молекул. Взаємодія атомів і молекул речовин у різних агрегатних станах"
Навчальна мета:
- сформулювати основні положення молекулярно-кінетичної теорії, поняття броунівського руху, поняття моль, молярна маса, стала Авогадро та молекулярні сили;
- назвати фізичні методи, якими користуються в молекулярній фізиці;
- показати сутність фізичних явищ, керуючись основними положеннями молекулярно-кінетичної теорії;
- довести за допомогою дослідів реальне існування частинок речовини, їх постійний хаотичний рух всередині речовини;
- назвати приклади врахування і практичного використання дифузії та броунівського руху;
- навчити учнів знаходити масу і розмір молекул.
Розвиваюча мета:
- розвивати уміння застосовувати отримані знання в повсякденному житті та своїй майбутній професії;
- розвивати вольові якості: трудолюбство, відповідальність, відношення;
- прививати інтерес до знань, предмету;
- формування трудових і навчальних навиків.
Виховна мета: виховувати спостережливість, уважність, акуратність.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання:
- комп’ютерний клас обладнаний навчальним педагогічним програмним засобом фізика 10 та бібліотекою електронних наочностей для 10 – 11 класів;
- презентації: "хто робить в хлібі дірочки", високі технології на кухні;
- мультимедійний проектор.
Автор: Бендас Н. М., викладач фізики та інформатики, Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської обл.
Завантажити>>>
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Освіта.ua
19.08.2010