Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика "Міжпредметні зв’язки в курсі фізики як шлях до посилення єдності навчання та виховання учнів"
Рейтинг
6

Автор розглядає проблему встановлення міжпредметних зв’язків викладання курсу фізики загальноосвітньої школи та низки інших предметів, ув’язуючи це із проблемою вихання учнів. Цінність роботі придає добірка методичних матеріалів на позначену тему

"Міжпредметні зв’язки в курсі фізики як шлях до посилення єдності навчання та виховання учнів"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 2 оцінок.

Сучасний економічний, політичний та соціальний стан нашого суспільства пред'являє високі вимоги до навчання та виховання підростаючого покоління, акцентуючи увагу на всебічному розвитку особистості, формуванні загальнолюдських та духовних цінностей, на зміцненні зв'язку навчання з життям, встановленні гармонії між людиною і природою.

Фізика, як наука про природу та її закони, має велике освітнє і виховне значення, а велику роль у реалізації вищезазначеного відіграють міжпредметні зв'язки.

Міжпредметні зв'язки: актуальна проблема теорії навчання і виховання, так як у системі профільного навчання їх реалізація є кроком до інтеграції учбових знань.

Автор: Охременко Н. О., учитель фізики й астрономії, заступник директора школи з НМР, Свеська спеціалізована школа № 1 Ямпільського району Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.06.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!