![]() |
Рейтинг
6 |
Автор розглядає проблему встановлення міжпредметних зв’язків викладання курсу фізики загальноосвітньої школи та низки інших предметів, ув’язуючи це із проблемою вихання учнів. Цінність роботі придає добірка методичних матеріалів на позначену тему |
"Міжпредметні зв’язки в курсі фізики як шлях до посилення єдності навчання та виховання учнів"
Сучасний економічний, політичний та соціальний стан нашого суспільства пред'являє високі вимоги до навчання та виховання підростаючого покоління, акцентуючи увагу на всебічному розвитку особистості, формуванні загальнолюдських та духовних цінностей, на зміцненні зв'язку навчання з життям, встановленні гармонії між людиною і природою.
Фізика, як наука про природу та її закони, має велике освітнє і виховне значення, а велику роль у реалізації вищезазначеного відіграють міжпредметні зв'язки.
Міжпредметні зв'язки: актуальна проблема теорії навчання і виховання, так як у системі профільного навчання їх реалізація є кроком до інтеграції учбових знань.
Автор: Охременко Н. О., учитель фізики й астрономії, заступник директора школи з НМР, Свеська спеціалізована школа № 1 Ямпільського району Сумської обл.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Освіта.ua
18.06.2010