Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика Використання комп'ютерних технологій при викладанні фізики
Рейтинг
10

Подано багатоілюстрований матеріал-огляд різноманіття комп'ютерних технологій на сучасному уроці фізики, літературні й Інтернет-джерела. У додатку - комп'ютерна презентація

Використання комп'ютерних технологій при викладанні фізики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Сучасний світ – це світ науково-технічного прогресу, який вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою, володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Упровадження нових технологій у навчальний процес сприяє всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.

Актуальність проблеми використання комп’ютерних програм при вивченні фізики полягає в тому, що сучасні досягнення науки і техніки вимагають сучасних уроків, які враховують ці досягнення. Уміле поєднання комп’ютерних технологій і традиційних методів викладання фізики дадуть бажаний результат: високий рівень засвоєння фундаментальних знань з фізики і усвідомлення їх практичного застосування.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання підсилює в учнів потребу в здобутті додаткових знань, оскільки створюються умови для:

  • індивідуальних навчальних можливостей  і потреб;
  • широкого вибору змісту, форм, темпів і рівня їх загальноосвітньої підготовки;
  • задоволення освітніх потреб в поглибленому вивченні предмета;
  • розкритті творчого потенціалу учнів: участь у конкурсах, олімпіадах;
  • активного самостійного засвоєння знань.

Напрямки використання інформаційних технологій при вивченні фізики можна розділити на кілька блоків:

  • створення мультимедійних уроків чи фрагментів уроків;
  • використання комп’ютерних моделей фізичних дослідів;
  • використання комп’ютерних тренажерів для контролю знань;
  • використання комп’ютера для підготовки до ЗНО;
  • використання комп’ютера для позаурочної діяльності.

Автор: Олексієвич Н. Л., учитель фізики, Чернівецька гімназія № 5.

Завантажити роботу>>>

Завантажити презентацію>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.04.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!