Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика Методична розробка комбінованого уроку "Трансформатор"
Рейтинг
4

Методична розробка комбінованого уроку з використанням мультимедійного обладнання та програмного забезпечення. План-конспект уроку має зразки комп’ютерних слайдів, що використовуються в навчальній діяльності

Методична розробка комбінованого уроку "Трансформатор"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета:

  • Вивчити призначення, будову і принцип дії трансформатора;
  • Розширити знання учнів одержані на уроках спец технології;
  • Удосконалення навиків розв’язування якісних та розрахункових задач.

Розвиваюча мета:

  • Створення умов для розвитку творчих здібностей учнів;
  • Формування в учнів навиків самостійно добувати знання, використовуючи комп’ютерні технології.

Виховна мета: Виховання інформаційної і комунікативної культури учнів, поваги до творців науки і техніки.

Обладнання.

1.
Комп’ютерні програми:

  • навчальний педагогічний програмний засіб фізика – 11;
  • бібліотека електронних наочностей для 10 – 11 класів.

2. Набір трансформаторів.

3. Плакат "Трансформатор".

4. Мультимедійний проектор.

Урок проводиться в комп’ютерному класі. На комп’ютерах встановлені перечисленні програми.

Тип уроку: Комбінований.

На дошці записана тема і епіграф уроку. Тривалість уроку – 45 хвилин.

Автор: Бендас Н. М., викладач фізики та інформатики, Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.04.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!