Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика Розробка уроку-змагання "Початкові відомості про будову речовини"
Рейтинг
14

Розробка підсумково-узагальнюючого уроку-змагання, де клас розподіляється на дві команди - "теоретиків" і "практиків". Для оцінювання результатів кожного туру змагання ("Домашнє завдання", "Експериментальний", "Фізики-лірики", "Друге дихання", "Конкурс капітанів") призначаються учні-асистенти

Розробка уроку-змагання "Початкові відомості про будову речовини"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.7 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета: закріпити поняття: фізичне тіло, речовина, явище, молекула, дифузія; пригадати властивості речовини у різних агрегатних станах; розвивати навички лабораторного та демонстраційного експерименту; розвивати вміння аналізувати побачене, робити висновки та узагальнення; розвивати логічне мислення і зв’язне мовлення, формувати світогляд учнів; виховувати інтерес до предмета та вміння співпрацювати через розв’язання нетрадиційних завдань і повідомлення цікавих відомостей з історії фізики.

Тип уроку: підсумково-узагальнюючий урок.

Обладнання: одноразові шприци, вода, папір, просочений парафіном; тягарці, картопля, буряк, перманганат калію, розчин нашатирю або парфуми, мензурки, магнітофон та касети із записами.

Методичні поради: клас ділиться на дві команди: "теоретиків" та "практиків". Для оцінювання результатів кожного туру змагання призначаються асистенти.

Автор: Руденко С. В., учитель фізики, Житомирська школа № 5.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.03.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!