Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика Урок-гра "Механіка. Подорож по країні інтелектуалів"
Рейтинг
10

Розробка уроку з фізики у 9-му класі

Урок-гра "Механіка. Подорож по країні інтелектуалів"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета уроку

Навчальна: повторити та закріпити основні поняття та закони з теми "Механіка"; перевірити рівень засвоєння знань, понять, тверджень за допомогою проілюстрованих прикладів на основі задач, вміння застосовувати вивчене в знайомих і нових ситуаціях; формувати вміння застосувати одержані теоретичні знання в повсякденному житті для розв'язання побутових питань.

Розвивальна: розвивати вміння систематизувати відомі фізичні факти, розвивати спостережливість, уміння встановлювати причинні зв'язки; формувати в учнів самостійну, творчу активність, ініціативу як стійкі якості особистості; виробляти вміння самостійно вчитися, поглиблювати або поповнювати знання; формувати в учнів позитивні мотиви учбової діяльності, пізнавальний інтерес, бажання вчитися, позитивне ставлення до навчання.

Виховна: розвивати уявне й логічне мислення, інтерес до експерименту; виховувати навички індивідуальної і колективної роботи; виховувати інформаційну культуру учнів, увагу, акуратність у виконанні роботи.

Обладнання: мультимедійний проектор або дошка, комп'ютер, комп'ютерна презентація (або окремі відеороліки з мультиплікаційного фільму "А-ну, постривай!"), демонстраційні плакатні картки, картки із завданням для самостійної роботи, склянки, папір, модель колеса, фото відомих фізиків, пісчаний годинник, таблиця для оцінювання журі (додатки додаються).

Тип уроку - урок комплексного застосування знань по темі "Механіка"

Автор: Андрєєва С. Ю.

Для перегляду завантажте файл.

Освіта.ua
06.02.2009

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!