Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
Рейтинг
18

У своїй статті автор стверджує, що немає вчителя, який, ідучи на урок, щоразу не задумувався б над тим, як побудувати свою роботу так, щоби традиційний навчальний матеріал не пройшов повз свідомість учнів, а залишив у кожному з них ще одну часточку знань із бездонної скарбниці

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.5 з 5 на основі 4 оцінок.

Немає учителя, який, ідучи на урок, щоразу не задумувався б над тим, як побудувати свою роботу так, щоб традиційний навчальний матеріал не пройшов повз свідомість учнів, а залишив в кожному із них ще одну часточку знань із тієї бездонної скарбниці, яку приберегла для нас Природа. Адже Природа і фізика – слова близнюки, слова брати. Не випадково ж слово "фізика" в перекладі з грецької мови означає "природа". Особливо сьогодні, в час бурхливого розвитку науки і техніки, як ніколи, молодому поколінню потрібні міцні і ґрунтовні знання про навколишній світ. Дати ці знання, перетворити процес навчання в цікаву і посильну справу для кожного учня і є основним завданням вчителя.

Автор: Дегтяр В. А., учитель фізики та математики, Світлогірська школа Кобеляцького району Полтавської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.11.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!