Рейтинг
8

Розробка уроку-гри узагальнення вивченого матеріалу з фізики в 10 класі. Мета ‑ розширити та поглибити знання учнів про магнітні явища та їх використання у природі та техніці; розвивати аналітичне та логічне мислення; ознайомити учнів із дією магнітного поля на організм людини

Розробка уроку-гри з фізики "Сходження на магнітний Олімп". 10 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 2 оцінок.

Дидактична мета уроку: розширити та поглибити знання учнів про магнітні явища та використання цього явища в природі й техніці.

Розвивальна мета уроку:

  • розвивати аналітичне та логічне мислення;
  • формувати науковий світогляд та прагнення до пізнання навколишнього світу;
  • ознайомити учнів з дією магнітного поля на організм людини і застосування його лікувальних можливостей.

Виховна мета уроку:

  • розвивати інтелектуальні здібності та культуру мовлення ініціативу, активність;
  • розвивати пізнавальні здібності, розвивати інтерес до навчання та вміння працювати в групі.

Тип уроку: урок узагальнення вивченого матеріалу.

Технічні засоби:

  • комп'ютер;
  • мультимедійний проектор;
  • мультимедійна презентація;
  • відео-досліди.

Обладнання: прилади для демонстрації магнітних явищ (постійні магніти, котушка, стрічка фольги, батарейка, цвях, дріт, важки, джерело струму, з’єднувальні провідники).

Автор: Андрєєва С. Ю., учитель фізики та інформатики, Шосткінська школа № 4 Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.10.2010

Популярні новини
Випускників можуть звільнити від ДПА у формі ЗНО Профільний комітет розгляне рішення про можливе звільнення випускників від  ДПА у формі ЗНО 
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Загрузка...