Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика Розробка уроку-гри з фізики "Сходження на магнітний Олімп". 10 клас
Рейтинг
8

Розробка уроку-гри узагальнення вивченого матеріалу з фізики в 10 класі. Мета ‑ розширити та поглибити знання учнів про магнітні явища та їх використання у природі та техніці; розвивати аналітичне та логічне мислення; ознайомити учнів із дією магнітного поля на організм людини

Розробка уроку-гри з фізики "Сходження на магнітний Олімп". 10 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 2 оцінок.

Дидактична мета уроку: розширити та поглибити знання учнів про магнітні явища та використання цього явища в природі й техніці.

Розвивальна мета уроку:

  • розвивати аналітичне та логічне мислення;
  • формувати науковий світогляд та прагнення до пізнання навколишнього світу;
  • ознайомити учнів з дією магнітного поля на організм людини і застосування його лікувальних можливостей.

Виховна мета уроку:

  • розвивати інтелектуальні здібності та культуру мовлення ініціативу, активність;
  • розвивати пізнавальні здібності, розвивати інтерес до навчання та вміння працювати в групі.

Тип уроку: урок узагальнення вивченого матеріалу.

Технічні засоби:

  • комп'ютер;
  • мультимедійний проектор;
  • мультимедійна презентація;
  • відео-досліди.

Обладнання: прилади для демонстрації магнітних явищ (постійні магніти, котушка, стрічка фольги, батарейка, цвях, дріт, важки, джерело струму, з’єднувальні провідники).

Автор: Андрєєва С. Ю., учитель фізики та інформатики, Шосткінська школа № 4 Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.10.2010

Популярні новини
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!