Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика Розробка уроку-гри з фізики "Механічні коливання та хвилі"
Рейтинг
15

Розробка уроку-гри узагальнення та систематизації знань із навчальної теми. Мета ‑ узагальнити й закріпити знання та вміння учнів з основного навчального матеріалу даної теми; показати багатогранність застосуванням коливальних процесів у повсякденному житті та техніці

Розробка уроку-гри з фізики "Механічні коливання та хвилі"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.8 з 5 на основі 4 оцінок.

Мета:

  • узагальнити та закріпити знання та вміння учнів з основного навчального матеріалу даної теми;
  • показати багатогранність коливальних процесів із застосуванням їх у повсякденному житті та техніці;
  • розвивати вміння правильно формулювати запитання;
  • аналізувати відповідь товаришів; виховувати працелюбність та наполегливість.

Тип уроку: урок узагальнення, систематизації знань.

Автор: Герило В. М., учитель фізики, Долинський природничо-математичний ліцей Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.10.2010

Популярні новини
Новий закон «Про освіту»: ключові новели Роз’яснення і рекомендації МОН щодо механізму реалізації окремих положень закону «Про освіту»
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!