Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Фізика Розробка уроку з фізики "Паралельне з’єднання провідників". 9 клас (Рос. мова.)
Рейтинг
6

Розробка уроку засвоєння нових знань із фізики в 9 класі з використанням проблемно-пошукового методу, завдяки якому учні опрацьовують різні способи пошуку нової навчальної інформації; занурюються в атмосферу наукового пошуку

Розробка уроку з фізики "Паралельне з’єднання провідників". 9 клас (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 2 оцінок.

Цель урока:

  • обеспечить в ходе урока усвоение законов параллельного соединения проводников;
  • развивать у школьников самостоятельность, умение выделять главное, сравнивать, обобщать изучаемые факты, логически излагать свои мнения.

Тип урока: урок усвоение новых знаний проблемно-поисковым методом.

Оборудование:

  • источник тока;
  • 4 лампы на 2,5 В;
  • амперметр;
  • вольтметр;
  • соединительные провода.

Автор: Щіголева О. І., учитель фізики, Луганський НВК "Загальноосвітня школа ‑ ліцей № 24".

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.10.2010

Популярні новини
МОН впроваджує механізм «гроші ходять за вчителем» Педагог зможе самостійно обрати, де підвищити кваліфікацію, а держава це оплатить
МОН затверджено нові форми шкільної звітності Документ встановлює форми звітності для шкіл і управлінь освіти та містить інструкції з їх заповнення
МОН розробило новий Порядок поділу класів на групи Документ визначає умови поділу класів на групи в українських школах при вивченні предметів
Оголошений відбір експертів шкільних підручників Навчально-методичний центр з питань якості освіти розпочав відбір експертів підручників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!