Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Позакласні заходи Система позакласної роботи з інформатики через зв’язок між предметами та інформаційною компетентністю учнів

Автор представляє матеріали з досвіду роботи, серед яких програма курсу за вибором "Розв’язування економічних задач засобами інформаційних технологій", 9–12 класи для економічного профілю навчання. До програми додається комплект методичних матеріалів

Система позакласної роботи з інформатики через зв’язок між предметами та інформаційною компетентністю учнів

Оцініть публікацію
 

Однією з важливих умов сучасної комунікації та розв’язання типових економічних задач у суспільстві й освіти є формування технічної та технологічної культури обробки економічної інформації учнів за допомогою сучасних інформаційних технологій. Технічна та технологічна культура обробки інформації не є природна якість особистості. Вона формується у процесі роботи за допомогою сучасних інформаційних технологій, при засвоєнні методів та прийомів роботи з сучасним апаратним та програмним забезпеченням.

При розв’язанні економічних задач персональний комп’ютер є інструментом нової інформаційної технології. Комп’ютерні технології використають у видавництвах та бібліотеках, в банках та на складах, у системах зв’язку та керування, податкової інспекції та у сфера розваг. Тому комп’ютер став невід'ємним атрибутом робочого місця співробітників економічних професій та у цих умовах  на ринку праці зараз зростає попит на фахівців-економістів й менеджменту, які можуть кваліфіковано працювати на комп’ютерах, особливо на молодих спеціалістів високої кваліфікації. Треба формувати  навички й уміння використання учнями комп’ютерів при розв’язанні задач обліку, прогнозу, керування та планування діяльності фірми або підприємства за допомогою соціально-організованої діяльності. Тому вивчення курсу за вибором "Розв’язання економічних задач засобами інформаційних технологій" направлене на практичну підготовку користувачів комп’ютерів відповідно до вимог, відбитих в державних освітніх стандартах з економічних напрямків.

Автор: Кобзарєва Т. Е., учитель інформатики, Запорізька школа № 1 ім. Т. Г. Шевченка.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.08.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!