Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Позакласні заходи Роль позашкільної роботи з української мови у процесі розвитку творчих здібностей учнів
Рейтинг
5

Авторка матеріалів уважає, що під позашкільною роботою розуміються спеціальні заходи, які проводяться в позаурочний час і мають певний зміст, специфічні форми, методи, а також прийоми проведення й організовуються на принципі добровільної участі в них учнів

Роль позашкільної роботи з української мови у процесі розвитку творчих здібностей учнів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Позашкільна робота з української мови – важлива складова частина навчально-виховного процесу. Вона тісно пов'язана з класними заняттями, але не підміняє їх, хоч і розв'язує ті самі навчальні й виховні завдання, і це є продовженням тієї роботи, яка проводиться на уроці.

Під позашкільною роботою переважна більшість учителів розуміє спеціальні заходи, які проводяться в позаурочний час і мають зміст, не завжди передбачений навчальною програмою, специфічні форми, методи та прийоми проведення й організовуються на принципі добровільної участі в них учнів.

Завданням позашкільної роботи є: збагачення й розширення знань учнів із рідної мови, створення інтелектуального фону, що сприяє свідомому і глибокому засвоєнню програмового матеріалу; поглиблення набутих на уроках мови знань, розвиток умінь і навичок усного й писемного мовлення; виховання ініціативи, самостійності, творчих здібностей учнів, їх пізнавальних інтересів; забезпечення виховної спрямованості предмета, що вивчається, формування почуття патріотизму, дружби.

Автор: Костікова О. М., методист ЦДЮТ, Мирнівська школа № 1 Сімферопольського р-ну АРК.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
27.06.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!