Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Позакласні заходи Роль позашкільної роботи з української мови у процесі розвитку творчих здібностей учнів
Рейтинг
5

Авторка матеріалів уважає, що під позашкільною роботою розуміються спеціальні заходи, які проводяться в позаурочний час і мають певний зміст, специфічні форми, методи, а також прийоми проведення й організовуються на принципі добровільної участі в них учнів

Роль позашкільної роботи з української мови у процесі розвитку творчих здібностей учнів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Позашкільна робота з української мови – важлива складова частина навчально-виховного процесу. Вона тісно пов'язана з класними заняттями, але не підміняє їх, хоч і розв'язує ті самі навчальні й виховні завдання, і це є продовженням тієї роботи, яка проводиться на уроці.

Під позашкільною роботою переважна більшість учителів розуміє спеціальні заходи, які проводяться в позаурочний час і мають зміст, не завжди передбачений навчальною програмою, специфічні форми, методи та прийоми проведення й організовуються на принципі добровільної участі в них учнів.

Завданням позашкільної роботи є: збагачення й розширення знань учнів із рідної мови, створення інтелектуального фону, що сприяє свідомому і глибокому засвоєнню програмового матеріалу; поглиблення набутих на уроках мови знань, розвиток умінь і навичок усного й писемного мовлення; виховання ініціативи, самостійності, творчих здібностей учнів, їх пізнавальних інтересів; забезпечення виховної спрямованості предмета, що вивчається, формування почуття патріотизму, дружби.

Автор: Костікова О. М., методист ЦДЮТ, Мирнівська школа № 1 Сімферопольського р-ну АРК.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
27.06.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!