Рейтинг
7

Представлені матеріали власного практичного досвіду за таким планом: актуальність і перспективність досвіду; його теоретична основа; умови виникнення та становлення; сутність і новизна; продуктивність, трудомісткість і можливості впровадження

Організація та методики проведення позакласної роботи з математики з молодшими учнями

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Найважливіше завдання школи – давати підростаючому поколінню глибокі і міцні знання основ наук, виробляти навички, вміння, застосовувати їх на практиці. У зв'язку з цим потрібна така організація навчання, при якій би діти включалися в роботу. Багато що залежить від учителя: як він організовує роботу, в тому числі і з урахуванням рівня підготовленості класу, їх інтересів, індивідуальних і вікових особливостей кожного учня, виділяючи доцільність тієї чи іншої форми позакласної роботи. Якщо враховувати всі ці моменти, то можна так поставити позакласну роботу, при якій легко домогтися високих результатів.

Реформа школи вимагає посилення зв'язку між навчанням, вихованням та розвитком дітей. Великими резервами у вирішенні поставленого завдання має взаємозалежна урочна і позаурочна робота учнів з різних предметів, зокрема, з математики.

Позакласна робота визначається як складова частина навчально-виховної роботи школи, як одна з форм організації дозвілля учнів. Вона буває різноманітною за змістом і формами. Освітньою за змістом є позакласна робота з математики.

Автор: Вовчук I. С., учитель початкових класів, Запорiзький НВК "Еврика".

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.06.2010

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...