Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Позакласні заходи Інтегрований груповий міжпредметний проект "Кольорові сни"

Інтегрований груповий міжпредметний проект для учнів початкової ланки ставить за мету ознайомити учнів з основами кольорознавства; формувати в учнів відчуття та розуміння художніх засобів виразності: колориту, палітри, колірної гами

Інтегрований груповий міжпредметний проект "Кольорові сни"

Оцініть публікацію
 

Мета проекту:

  • навчити оцінювати красу природи, бачити кольорове багатство дійсності;
  • розширити мистецтвознавчі знання учнів в сфері кольорознавства;
  • оволодіння кольоровими засобами створення художніх образів;
  • розвиток зорової культури і творчої уяви;
  • розвиток художньо-естетичного сприймання різноманітності виявів цілісної образної картини світу;
  • забезпечити емоційно-почуттєве виховання дитини;
  • формувати самоосвітні компетенції.

Завдання проекту:

  • ознайомити учнів з основами кольорознавства;
  • формувати в учнів відчуття і розуміння художніх засобів виразності – колориту, палітри, колірної гами;
  • засвоїти мистецьку термінологію;
  • визначити значення кольорів в народно-прикладному мистецтві;
  • дослідити вплив кольорів на настрій людини; кольоромузика;
  • виховання творчої активності, художнього мислення і здібностей з урахуванням вікових особливостей учнів.

Очікувані результати проекту:

  • знання отримані під час проведення проекту допоможуть учням опанувати засобом художньої мови та емоційного впливу на людину – кольором;
  • використовувати його в процесі сприймання художніх творів та розвитку художніх навичок.

Тип проекту: груповий, міжпредметний.

Організація діяльності:
реалізація проекту відбувається під час навчально-виховного процесу (уроки образотворчого мистецтва, музики, інформатики) та у позакласній роботі.

Творчі групи:

  • художники (ознайомитись з основними поняттями кольорознавства та використати їх при художньообразній характеристиці творів мистецтва);
  • казкарі (створити мультимедійну казку "Як з’явилася веселка");
  • народні умільці (визначити значення кольорів в декоративно-прикладному мистецтві);
  • мистецтвознавці (знайти згадування кольорів в поезії та піснях);
  • психологи (дослідити вплив кольорів на настрій людини).

Параметри зовнішньої оцінки проекту:

  • адекватність досліджуваній тематиці;
  • якість та змістовність виконання;
  • активність кожного учасника проекту відповідно до його індивідуальних можливостей;
  • характер спілкування і взаємодопомоги, взаємодоповнюваності учасників проекту;
  • естетичність оформлення.

Термін виконання: вересень–жовтень 2009 року.

Учасники проекту:
учні 4 класу, вчитель, бібліотекар, батьки.

Місце реалізації:
Вільненська ЗОШ І–ІІІ ступенів.

Автор:
Гладко М. П., учитель початкових класів, Вільненська школа Нижньосірогозького району Херсонської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.05.2010

Популярні новини
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!