Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Позакласні заходи Практикум по формированию поликультурной компетентности

Психологічний практикум із полікультурної компетентності учнів ставить за мету формування актуального простору розвитку й самореалізації учнів в умовах полікультурного середовища. Заняття розраховані на відпрацювання толерантності шляхом відпрацювання учнями в інтерактивному режимі психологічних вправ

Практикум по формированию поликультурной компетентности

Оцініть публікацію
 

Актуальность проблемы:

Наша область самая многочисленная и самая плотно населенная в Украине. На одном квадратном километре ее площади проживает свыше 200 человек.

История освоения природных богатств нашего края обусловила многонациональный состав и характер населения. На территории области проживают представители многих национальностей.

Среди них: украинцы, русские, греки, белорусы, евреи, молдаване, болгары, поляки, немцы, цыгане, армяне, узбеки, татары и др. национальности.

Поэтому одной из актуальных проблем образования на современном этапе является формирование поликультурной компетентности учащихся, актуального пространства развития и самореализации в условиях поликультурной среды.

Основными критериями поликультурной компетентности являются:

  • Уровень овладения национальными духовными и культурными ценностями;
  • Толерантное отношение к другим культурам;
  • Стремление к овладению мировой культурой;
  • Уважение к религиозным ценностям других народов;
  • Знание своих прав и обязанностей;
  • Осознание прав другого человека, умение их ценить, уважать и выполнять;
  • Готовность и умение взаимодействовать с представителями других культур;
  • Стремление к сохранению и обогащению культурных и духовных ценностей;
  • Уровень эстетической и этической культуры.

Исходя из вышесказанного, главной целью предложенных упражнений является формирование толерантности, как неотъемлемой части поликультурного образования.

Автори:

  • Мартиненко О.О., практичний психолог, Донецька школа № 88;
  • Кудіна Ж.Л., практичний психолог, Донецька школа № 92.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.12.2009

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!