Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Позакласні заходи Заняття гуртка "Юний журналіст"
Рейтинг
30

"Професія - журналіст", створення літературного вісника "Відкрий, мово, свої скарбниці золоті..."

Заняття гуртка "Юний журналіст"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.3 з 5 на основі 7 оцінок.

Очікувані результати:

1.     Професійна орієнтація учнів старших класів, розширення  знань гуртківців та членів шкільної громади про професію журналіста.

2.     Набуття практичних навичок створення інформаційного видання (літературного вісника), професіями журналісти, художника-дизайнера, коректора, головного редактора.

3.     Набуття навичок роботи в малих групах.

4.     Глибше усвідомити роль мови в житті людини.

5.     Втілювати в життя народну практику спілкування.

6.     Слідкувати за чистотою своєї мови та мови однолітків.

Обладнання: дошка, мультимедійний проектор, бейжики, комп'ютери,екран, слайд-памятка «Розподіл ролей у групі», макет «Літературного вісника», роз даткові матеріали для груп, ножиці, клей, маркери, фломастери.

Форма роботи: заняття з елементами тренінгу та презентацією.

Хід заняття

І.Мотивація

1. Знайомство (створення бейджиків, представлення)

2. Вільний мікрофон (очікування)

  • Чи цікава для вас професія журналіста?
  • Що ви очікуєте від сьогоднішнього заняття?

ІІ. Представлення теми та очікуваних результатів

1.Повідомлення теми (Тиждень української мови →День української мови та писемності →відкрите засідання гуртка→Яка ж тема?(Українська мова у світі)

2.Проведення заняття

План

1.   Презентація «Професія журналіст»

2.   Робота в групах по створенню вісника.

3.   Презентація групами своїх сторінок у ЗМІ.

ІV.Надання необхідної інформації

1.   Презентація «Професія: журналіст» (Гончарук А. 10-А кл.- Додаток 1)

2.   Обговорення та прийняття правил роботи.

3.   Об'єднання в групи (за алфавітом-цукерками)

4.   Розподіл ролей у групах

Журналісти (відбирають та систематизують матеріали, пишуть статті, вірші...),

художник-дизайнер (підбирає ілюстрації, працює над оформленням сторінки),

коректор (перевіряє та коригує написане),

каліграфіст-набірник (пише/набирає тексти),

редактор (слідкує за часом виконання завдання, коригує взаємовідносини в групі, презентує роботу групи)

V.Робота в групах

1. Інструктаж до роботи (інформаційні джерела та ресурси).

2. Заповнення розділу вісника.

VІ.Презентація роботи груп

VІІ.Підбиття підсумків (рефлексія)

  • Чи цікаво вам було працювати в редакції?
  • Яка професія вам більше сподобалась?
  • Чи хотіли б ви в майбутньому працювати в журналістиці?
  • А що для цього потрібно?

Я бажаю вам добре знати українську мову, і нехай ваші мрії здійсняться.

 

Джерела інформації

1.     http://www.journalist-virt.ru/

2.     http://www.feb-web.ru - Літературна енциклопедія

3.     http://www.pedsovet.org - про журналістику

4.     http://www.school-szvestia.ru - «Школа журналістики»

5.     Бовин А. Профессия - журналіст /А.Бовін//Журналист.-2001.-№3

6.     Журналистика в школе. 8-11 классы: программа, материалы к занятиям/ авт.сост. Н.А.Спирина.- Волгоград: Учитель, 2009. - 207с.

Автор: Левітова Олена Миколаївна

Дивиться також: Програма гуртка "Юний журналіст"

Освіта.ua
21.08.2009

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!