![]() |
Рейтинг
5 |
Авторка стверджує, що оцінюючи роль колективу у вихованні особистості, слід мати на увазі, що ніякі благородні цілі ніколи не були досягнуті без об’єднання людей на певних засадах. Отже, не можна відкидати все краще, що стосувалося колективістського виховання |
Колективізм – як риса особистості
Оцінюючи роль колективу у вихованні особистості, значення колективізму як риси особистості, слід мати на увазі, що ніякі благородні цілі ніколи не були досягнуті без об’єднання людей на певних засадах. Отже, ми не можемо відкидати все краще, що стосувалося колективістського виховання: вироблення навичок взаємодії і взаємодопомоги, свідомої дисципліни як поваги до інших, до суспільства, вміння рахуватися з нормами життя. Без цього неможливо виховувати свідомого громадянина, повноцінного члена суспільства.
Автор: Обертюк Н. І., вихователь гуртожитку, Хмельницьке ВПТУ № 25.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Недоспівана пісня хай ляже у наші серця. Сценарій проведення літературно-мистецької композиції для 5 класу
- ▶ Ми – за здоровий спосіб життя. Розробка психолого-педагогічного семінару
- ▶ Принцип толерантності. Розробка виховного заходу
- ▶ Свято Миколая. Сценарій проведення позакласного заходу у формі інсценованого свята, що присвячено дню св. Миколая
Освіта.ua
27.11.2010