![]() |
Рейтинг
38 |
Щомісячні фенологічні спостереження для тих, хто любить природу, мріє стати знавцем життя лісів, пустель і степів, річок, боліт. Скільки би книжок не було прочитано, тільки в лісі, у полі, у горах, на водоймищах природа відкриває вам свої таємниці |
Школа юного фенолога. Щомісячні фенологічні спостереження для тих, хто любить природу, мріє стати знавцем життя лісів, пустель і степів, річок, боліт
Той, хто любить природу, мріє стати слідопитом, мисливцем, рибалкою, знавцем життя лісів, пустель та степів, річок, боліт, повинен навчитися слідкувати, як змінюється це життя в різні пори року, стати наполегливим спостерігачем. Скільки б книжок ви не прочитали, тільки в лісі, в полі, в горах, на водоймищах природа відкриває вам свої таємниці.
Автор: Перепечко А. В., учитель біології, Свеська спеціалізована школа № 1 Ямпільського району Сумської обл.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Свято Букваря. Розробка виховного заходу для учнів 1 класу
- ▶ Без минулого немає майбутнього. Навчальний народознавчий проект
- ▶ Тиждень дизайну в училищі. Розробка комбінованого уроку з теми "Оригамі як різновид трансформації паперу" з елементами комп’ютерної графіки
- ▶ Міс Осінь – 2010. Розробка творчого інтелектуального конкурсу (Рос. мова.)
Освіта.ua
27.11.2010