Рейтинг
5

Розробка комбінованого уроку з теми "Оригамі як різновид трансформації паперу" з елементами комп’ютерної графіки. Мета ‑ ознайомити з поняттям "оригамі", збагатити знаннями про історію його виникнення, ознайомити з видами оригамі та способами його створення, навчити виконувати модульне оригамі

Тиждень дизайну в училищі. Розробка комбінованого уроку з теми "Оригамі як різновид трансформації паперу" з елементами комп’ютерної графіки

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета уроку:

  • ознайомити із поняттям оригамі, збагатити знаннями про історію його виникнення, ознайомити із видами оригамі та способами його створення, навчити виконувати модульне оригамі;
  • розвивати увагу, мислення, пам’ять, уяву, точність вимірювань при виконанні модулів, фантазію та креативність;
  • виховувати інтерес до даного виду роботи, інтерес до дисципліни, організованість та дисциплінованість, товариськість, почуття взаємодопомоги, естетичні смаки.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу, бінарний (з елементами комп’ютерної графіки).

Вид заняття: теоретичне з елементами практики.

     

Використовувані методи, прийоми:

  • розповідь;
  • бесіда;
  • пояснення;
  • демонстрування зразків оригамі;
  • відео-презентація;
  • інтерактив;
  • взаємонавчання;
  • обмін досвідом.

Обладнання:

  • зразки оригамі;
  • додаткова література з теми;
  • комп’ютер, проектор, екран;
  • матеріал для демонстрування на комп’ютері;
  • папір для оригамі, ножиці, інструкції до виконання оригамі.

Автор: Мергут О. О., викладач спецдисциплін спеціальності "Дизайн" Хмельницьке ВПТУ № 25.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
27.11.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...