Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Природознавство Розробка уроку з природознавства "Без води немає життя"
Рейтинг
12

Розробка уроку з природознавства ‑ з використанням мультимедійних технологій. Мета ‑ формування уявлення про кругообіг води у природі, про шляхи забруднення води; способи її охорони та збереження; формувати вміння планувати способи виконання окремих дослідів за аналогією, виконувати безпечні досліди. У додатку – медійна презентація

Розробка уроку з природознавства "Без води немає життя"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.4 з 5 на основі 5 оцінок.

Мета:

  • закріпити і розширити уявлення про значення води, про три стани води, властивості води-рідини (текуча, не має форми, розширюється під час нагрівання, стискується під час охолодження);
  • формування уявлення про кругообіг води в природі, про шляхи забруднення води в природі та способи її охорони і збереження, про цінність води для людей;
  • формувати вміння планувати способи виконання окремих дослідів за аналогією, виконувати безпечні досліди, узагальнювати й робити висновки про способи виконання дослідів;
  • виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, прагнення берегти й охороняти природу, зокрема воду.

Обладнання: таблиця "Кругообіг води в природі".

Форма уроку: урок-блок.

Автор: Соляр Н. В., учитель початкових класів, Білоцерківська школа № 11 Київської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.10.2010

Популярні новини
У бюджеті відсутні кошти на підвищення зарплат освітян, - МОН У бюджеті відсутні джерела покриття витрат на виконання статті 61 закону «Про освіту»
Держава інвестує 150 млн у шкільні спортзали Будівництво та ремонт об’єктів відбуватиметься на засадах спільного фінансування
Розроблений порядок підвищення кваліфікації освітян Документ визначає механізм, види, форми, тривалість, періодичність та умови підвищення кваліфікації
Третина учнів початкової школи не почуваються щасливими Майже 13 % учнів мають претензії до своїх однокласників, а близько 7,5 % – до вчителів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!