Рейтинг
5
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи авторка наголошує, що використання діалогічних, аналітичних, дискусійних, рефлексивних, пошукових, дослідницьких методів роботи на уроках музично-історичних дисциплін активізує когнітивні й креативні навички учнів, формуючи мистецький світогляд і готуючи до майбутньої діяльності фахових музикантів – комунікаторів суспільства у сфері музичного мистецтва

Стаття "Проблеми вивчення творчого портрета композитора в контексті компетентнісної освіти"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Кобрин Наталія Володимирівна
Посада: викладач-методист, кандидат історичних наук.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.02.2019

Популярні новини
У МОН розробили новий порядок проведення аудиту шкіл МОН має намір внести зміни до Порядку проведення аудиту закладів середньої освіти
МОН прагне розвивати громадянську освіту, - Шкарлет Міносвіти має на меті популяризувати середовищну модель громадянської освіти
У 50 містах і районах школи будуть закриті до 8 листопада З 26 жовтня в Україні діятиме новий розподіл регіонів за рівнями епідемічної небезпеки
Учні 5-11 класів перейдуть на змішане або дистанційне навчання У Міносвіти повідомили, як відбуватиметься навчання школярів після завершення канікул
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!