Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Музика Героические образы в симфонической музыке. Розработка урока углубления знаний учеников (Рос. мова)

Мета – на прикладі творчості Д. Шостоковича та О. Шашкевича націлити учнів на розуміння життєвого змісту музики, що втілює героїчні образи реальних історичних подій – ВВВ; учити аналізувати та знаходити спільне у творах, різних за жанром

Героические образы в симфонической музыке. Розработка урока углубления знаний учеников (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Цель. На примере творчества Д. Шостаковича и А. Пашкевича нацелить учащихся на понимание жизненного содержания музыки, которая воплощает образы реальных исторических событий – Великой Отечественной войны. Учить анализировать образное содержание и звучание музыки, находить общее в содержании разножанровых произведений. Углубить знания о жизни и творчестве Д.Шостаковича. Закрепить определения «музыкальный образ», «симфония».

Развивать способность выявлять и понимать главную мысль фрагмента музыкального произведения, чувство ритма и ансамбля во время коллективного исполнения песни, способность эмоционально и выразительно исполнять ее. Воспитывать чувство уважения к погибшим в боях за Родину, лучшие моральные качества личности.

Наглядность:

  • портрет Д.Шостаковича,
  • фотовыставка «Осажденный Ленинград».
  • ТСО: проигрыватель CD дисков.

Автор: Чичіль Тетяна Олексіївна
Посада: учитель музики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.11.2010

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!