Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Розробка заняття з української мови "Навчальні та контрольні диктанти, методика їх проведення"
Рейтинг
28

Розробка заняття у формі тематичної інформаційної лекції-візуалізації, мета якої ‑ ознайомити студентів із диктантами як одним із видів орфографічних вправ, їх класифікацією за різними ознаками; розкрити методику проведення основних типів диктантів; створити умови для ситуації, коли студенти стають співавторами уроку

Розробка заняття з української мови "Навчальні та контрольні диктанти, методика їх проведення"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 7 оцінок.

Мета:

  • ознайомити студентів з диктантами як одним із видів орфографічних вправ, їх класифікацією за різними ознаками;
  • розкрити методику проведення основних типів диктантів;
  • вчити розрізняти диктанти відповідно до їх призначення, методики проведення;
  • створити умови для ситуації, коли студенти стають співавторами уроку;
  • удосконалювати навички робити висновки, узагальнення із сприйнятої інформації, чітко висловлювати думки, дотримуватись мовленнєвих норм.

Методична мета:

  • методика проведення лекції як однієї з основних форм навчання, активізація репродуктивної і продуктивної активності студентів;
  • використання сучасних інформаційних технологій під час проведення лекції (елементи візуалізації).

Тип заняття: тематична інформаційна лекція-візуалізація.

Автор: Скоропльот Н. А., викладач української мови, Кременчуцьке педагогічне училище ім. А. С. Макаренка.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.09.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!