Рейтинг
25

Розробка уроку-пошуку аналізу тексту твору в 5 класі. Мета ‑ узагальнити теоретичний матеріал про текст, стилі, типи та види мовлення, розширити відомості про текст, формувати вміння виконувати аналіз тексту; виховувати любов до людей різних вікових категорій і соціальних груп

Розробка уроку з української мови "Шукаємо скарб, або вчимось аналізувати текст". 5 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.1 з 5 на основі 8 оцінок.

Мета:

  • узагальнити теоретичний матеріал про текст, стилі, типи і види мовлення, розширити відомості про текст, формувати вміння виконувати  аналіз тексту;
  • розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати образне та логічне мислення, спонукати до осмислення ідеї тексту на основі асоціативних уявлень, які виникають при його читанні й слуханні, розвивати вміння оформляти свої думки;
  • виховувати любов до людей різних вікових категорій та соціальних статусів, любов до природи, до художнього слова;
  • удосконалювати навички колективної й самостійної роботи.

Обладнання:

  • схеми-опори;
  • картки з текстами;
  • тестовий матеріал для перевірки засвоєння знань;
  • ілюстрації із зображенням мальовничих пейзажів Подільського краю, тварин, фотографіями дітей різного віку;
  • сигнальний м’ячик.

Тип уроку: урок-пошук.

Автор: Томчишина Т. П., заступник директора з виховної роботи, учитель української мови та літератури, Хмельницька гімназія № 2.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
01.09.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...