Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури
Рейтинг
50

Опис власного практичного досвіду роботи, де апробовано спосіб інтеграції деяких сучасних технологій навчання в розвитку творчої особистості учня на уроках української словесності. Описано за певним планом: актуальність, мета, теоретична база досвіду тощо

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.2 з 5 на основі 12 оцінок.

Актуальність і перспективність досвіду:

  • забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини;
  • сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти;
  • сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;
  • дозволяє гарантувати досягнення певного стандарту освіти;
  • забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання;
  • робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.

Мета досвіду:

  • створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності;
  • створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня;
  • розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини.

Теоретичну базу досвіду становлять положення, що ґрунтуються на психологічній теорії творчої особистості та її розвитку ( Р.Грановська, Я. Пономарьов), роботи вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем технологізації освітнього процесу (Г. Сазоненко, В. Бондар, А. Горальський, А. Маслоу). Особливої уваги, на мою думку, заслуговує праця "Основи педагогічної творчості" (автор С. О. Сисоєва), в якій обґрунтовано модель творчої особистості учня, розглянуто специфіку формування креативної особистості дитини.

Автор: Пересунько Т. М., учитель, Балабинська гімназія "Престиж" Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.06.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!