Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури
Рейтинг
50

Опис власного практичного досвіду роботи, де апробовано спосіб інтеграції деяких сучасних технологій навчання в розвитку творчої особистості учня на уроках української словесності. Описано за певним планом: актуальність, мета, теоретична база досвіду тощо

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.2 з 5 на основі 12 оцінок.

Актуальність і перспективність досвіду:

  • забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини;
  • сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти;
  • сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;
  • дозволяє гарантувати досягнення певного стандарту освіти;
  • забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання;
  • робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.

Мета досвіду:

  • створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності;
  • створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня;
  • розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини.

Теоретичну базу досвіду становлять положення, що ґрунтуються на психологічній теорії творчої особистості та її розвитку ( Р.Грановська, Я. Пономарьов), роботи вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем технологізації освітнього процесу (Г. Сазоненко, В. Бондар, А. Горальський, А. Маслоу). Особливої уваги, на мою думку, заслуговує праця "Основи педагогічної творчості" (автор С. О. Сисоєва), в якій обґрунтовано модель творчої особистості учня, розглянуто специфіку формування креативної особистості дитини.

Автор: Пересунько Т. М., учитель, Балабинська гімназія "Престиж" Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.06.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!