Рейтинг
15

План-конспект комбінованого уроку, мета якого закріпити та систематизувати знання студентів про складні речення, учити визначати їх типи, формувати вміння розрізняти прості, складні й ускладнені речення, розвивати культуру мовлення, виховувати морально-етичні якості, професійну відповідальність

План-конспект комбінованого уроку з української мови "Визначення типів складного речення"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 5 оцінок.

Мета відкритого уроку: форми активізації навчально-виховного процесу, участь у конкурсі "Викладач року".

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: ПК, план проведення уроку, магнітозапис, схеми речень.

Література:

  • Горяний В.Д. Рідна мова: Підручник для 10-11 класів. - Вид.друге, перероб. - К.: Освіта, 1995.- 192 с;
  • Ніколаєнко І. О., Терновська Т. П., Ужченко В. Д. Збірник вправ і завдань з української мови. Для підготовки до випускних та вступних іспитів. - К.: Освіта, 1997. - 224 с.;
  • Сікорська З. С. та інші. Українська мова. Збірник вправ. - К.: Вища школа, 1997. - 253 с.;
  • Сучасна українська мова. Синтаксис: Підручник /За ред. О. Д.Пономаріва.  - К.: Либідь, 1994. -256 с.;
  • Українська мова, II ч.: Підручник / За ред.В.О.Горпинича. - К.: Вища школа, 1988. -224 с.;
  • Шульжук К.Ф. Складне речення в українській мові. Посібник для вчителя. - К.: Радянська школа, 1989. - 136 с.

Автор: Крупіна Л. В., учитель української мови та літератури, Полтавський обласний ліцей-інтернат для обдарованої молоді при Кременчуцькому педагогічному училищі ім. А. С. Макаренка.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.06.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...