Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Система уроків з української мови та літератури
Рейтинг
37

Плани-конспекти системи уроків з української мови в 9 класі: "Складнопідрядне речення", "Розділові знаки у СПР", "Види підрядних речень", "Підрядні означальні речення", "Підрядні з'ясувальні речення", "Підрядні обставинні речення", "Види підрядних речень" і контрольна робота з теми за варіантами

Система уроків з української мови та літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.6 з 5 на основі 14 оцінок.

Мета:

  • націлити на усвідомлення, осмислення й засвоєння відомостей про СПР, розвивати уміння і навички розпізнавання СПР серед інших видів складних речень, з'ясувати відмінності між сполучниками і сполучними словами; формувати навички аналізу;
  • удосконалювати уміння створювати висловлювання за опорною схемою на лінгвістичну тему, уміння ставити запитання за темою;
  • виховувати культуру мовлення, уміння бачити перспективу.

Очікувані результати.

Учні повинні знати:

  • визначення СПР;
  • особливості будови СПР;
  • відмінності між СПР та іншими видами складних речень;
  • види СПР.

Учні повинні уміти:

  • визначати серед складних речень СПР;
  • визначати його вид, засіб зв'язку;
  • розпізнавати сполучники і сполучні слова;
  • створювати висловлювання за темою на основі опорної схеми;
  • ставити запитання з даної теми.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форми організації пізнавальної діяльності:
групова, фронтальна.

Методи:
"гронування", робота з підручником, мовний аналіз, "ажурна пилка".

Обладнання:
підручники, ватмани, маркери.

Автор:
Кудояр Г. В., учитель, Енергодарський НВК № 5 Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.05.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!