Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Організаційний момент на уроці української мови та літератури: теорія, практика, інновації
Рейтинг
5

Роздуми вчителя з низки проблем: як правильно почати урок, налаштувати дітей на продуктивну роботу, створити сприятливий психологічний клімат на уроці словесності? Як розминка допомагає здійснювати комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення мови?

Організаційний момент на уроці української мови та літератури: теорія, практика, інновації

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Основною формою організації процесу навчання учнів є урок. Найхарактернішими ознаками його є те, що він проводиться при постійному складі учнів і під безпосереднім керівництвом вчителя, за сталим розкладом.

Кожен урок має свою структуру, тобто зовнішні постійні елементи (етапи). Вони складають макроструктуру уроку.

Ознакою уроку як форми навчання є те, що він має початок і кінець. У макроструктурі кожного уроку початок виділяється в самостійний етап - "Організація класу до уроку", а кінець - "Підсумок уроку".

Ці етапи створюють рамки, в яких відбувається процес навчання або його частина. Крім цих, розрізняють наступні етапи уроку:

  • Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Загальна мотивація діяльності учнів;
  • Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок;
  • Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь і навичок;
  • Застосування засвоєних знань, умінь і навичок;
  • Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок;
  • Організація домашньої роботи.

Кожен із етапів має свою дидактичну мету.

Автор: Пересунько Т.М., учитель, Балабинська гімназія "Престиж" Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.12.2009

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!