Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Особливості технології уроків української мови та літератури

Стаття починається переліком вимог до сучасного уроку, далі розкриті різні технології організації навчально-виховного процесу: модульно-розвивальна, проблемна, на основі схемно-знакових моделей, інтегрованого, особистісно зорієнтованого. Особлива увага приділяється такій сучасній технології уроку як інтерактивність

Особливості технології уроків української мови та літератури

Оцініть публікацію
 

Основним підходом до впровадження системи навчання і виховання у сучасній школі залишається класно-урочна система, за якої провідною формою організації навчально-виховної роботи є урок. Стосовно процесу навчання урок виконує інтегруючу роль, оскільки відображає та поєднує такі його компоненти: мету, зміст, методи, засоби навчання, взаємодію вчителя та учнів.

Методисти сучасним уроком вважають таку форму навчання, яка своїми цілями (освітньою, розвивальною, виховною), змістом, структурою та методами проведення відповідає найновішим вимогам теорії й практики навчання у школі і є високоефективною.

Сьогодні, згідно з вимогами Державних стандартів базової і повної середньої освіти учнів необхідно змінювати традиційні рамки уроку, посилювати його місткість, підвищувати рівень індивідуалізації навчання і самостійної роботи учнів, розвивати їх творчу активність.

Автор: Самсонова Т.Д., заступник директора з НВР, учитель української мови та літератури, Новоазовська школа № 1 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.12.2009

Популярні новини
Розпочалась друга сесія обговорення програм 5-9 класів Учителів запрошують долучитись до обговорення та удосконалення програм базової школи
МОН надало грифи підручникам для 9-го класу Грифи надані за результатами першого етапу конкурсу підручників для учнів 9-х класів
В Україні функціонує 178 опорних шкіл, - міністр Сьогодні понад 60% сільських дітей навчаються у класах з наповненістю менше 15 учнів
Як будуть проведені шкільні іспити у 2017 році МОН затверджені орієнтовні вимоги до проведення школами державної підсумкової атестації

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!