Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Пряма мова, її види. Розділові знаки при ній
Рейтинг
1

Узагальнюючий урок з використанням інформаційних технологій

Пряма мова, її види. Розділові знаки при ній

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета: Актуалізувати знання учнів з теми «Пряма мова», наголосити на важливості способів передачі чужого мовлення; удосконалити вміння і навички розпізнавати речення з прямою та непрямою мовою, правильно використовувати їх у мовленні, систематизувати знання розстановки розділових знаків при прямій мові і діалозі.

Розвивати логічне мислення, самостійність суджень, вміння узагальнювати. Виховувати почуття відповідальності за красу природи.

Цілі (очікувані результати) Після уроку учні зможуть:

  • давати визначення понять теми уроку;
  • пояснювати правила розстановки розділових знаків при прямій мові;
  • виконувати вправи на закріплення;
  • давати власну оцінку запропонованого тексту;
  • узагальнювати  свої  знання  щодо прямої і непрямої мови;
  • набудуть навиків самостійної роботи над опорною схемою (Картою пам'яті).

Методи, прийоми і форми роботи: Методи „Мікрофон", бесіда, робота в групах, прийом створення проблемної ситуації, бесіда, робота з таблицею, метод тренувальних вправ, робота з текстом (метод „Вчу навчаючись"), лінгвістична гра.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань.

Обладнання: роздруки текстів, підручники, таблиці, схеми, ПК, схема - алгоритм, ілюстрації, мультимедійна установка.

Опорні поняття:

  • Спілкування
  • Дискусія

Способи передачі чужого мовлення

  • Пряма і непряма мова
  • Невласне пряма мова
  • Діалог, полілог репліка
  • Цитата, епіграф

Автор: Цюрко Тетяна Григорівна

Для перегляду завантажте файл.

Освіта.ua
21.08.2009

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!