Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Повторення та узагальнення вивченого про числівник
Рейтинг
12

Конспект уроку з української мови у 6-му класі

Повторення та узагальнення вивченого про числівник

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета:

  • закріпити вміння учнів розрізняти числівник з - поміж інших частин мови, які можуть мати числове значення, визначати їх морфологічні ознаки, з'ясовувати синтаксичну роль та виражальні засоби;
  • удосконалювати вміння правильно відмінювати числівники та вживати їх у різних типах мовлення; вдосконалювати навички редагування, збагачувати словниковий запас учнів фразеологізмами, прислів'ями, приказками;
  • розвивати мовлення і логічне мислення школярів, уміння працювати з науковими джерелами, виділяти головне, точно передавати наукову інформацію, аналізувати та порівнювати мовні явища, розвивати творчі здібності школярів, комунікативну, соціальну, пізнавальну, самоосвітню та особистісну компетенції;
  • формувати культуру мовлення і спілкування;
  • виховувати почуття любові до своєї землі й усього що є на ній, зацікавити історією рідного міста і краю.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань

Міжпредметні зв'язки: українська мова, географія рідного краю, історія, біологія

Форма проведення: урок - подорож

Форми роботи: індивідуальна, парна, групова, колективна

Методи: метод "спільний проект "Чи знаєте ви, що?", інтерактивний метод "Мозаїка", "Навчаючи учусь", "Аукціон"

Обладнання: мультимедійний проектор, екран, комп'ютер.

Автор: Черняк Наталя Анатоліївна

Для перегляду завантажте файл.

Освіта.ua
17.08.2009

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!