Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Додаток як другорядний член речення. Прямі й непрямі додатки, способи їх вираження
Рейтинг
48

Розробка уроку на заявлену тему у 8-му класі з медіапрезентацією (додається), мета якого - подати теоретичні відомості про прямий і непрямий додаток; сформувати уміння та навички визначати додаток у реченні; розвивати логічне мислення, уміння зіставляти, порівнювати, робити висновки; виховувати естетичні почуття

Додаток як другорядний член речення. Прямі й непрямі додатки, способи їх вираження

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.2 з 5 на основі 15 оцінок.

Автор: Маркітан Лідія Володимирівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.10.2013

Популярні новини
Майбутнє за змішаною освітою, - Гриневич За словами міністра, змішане навчання надає дітям можливість навчатись у найкращих учителів
В Україні заборонили доступ до Вконтакте і Однокласників Президент Порошенко ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України
В Україні розпочалось пілотування PISA-2018 У підготовчому етапі проведення PISA-2018 візьмуть участь 2 тисячі учнів і студентів
Школи зможуть конструювати навчальні плани, - міністр У 100 школах розпочнеться пілотування першого класу Нової школи за новим стандартом

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!