Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Додаток як другорядний член речення. Прямі й непрямі додатки, способи їх вираження
Рейтинг
48

Розробка уроку на заявлену тему у 8-му класі з медіапрезентацією (додається), мета якого - подати теоретичні відомості про прямий і непрямий додаток; сформувати уміння та навички визначати додаток у реченні; розвивати логічне мислення, уміння зіставляти, порівнювати, робити висновки; виховувати естетичні почуття

Додаток як другорядний член речення. Прямі й непрямі додатки, способи їх вираження

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.2 з 5 на основі 15 оцінок.

Автор: Маркітан Лідія Володимирівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.10.2013

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!