Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Прислів’я та приказки як різновид фразеологізмів. Антонімічні та синонімічні пари фразеологізмів. Встановлення відповідностей між українськими та російськими формами фразеологізмів
Рейтинг
6

Розробка уроку в 5 класі на заявлену тему за модульною системою навчання, мета якого - навчити учнів добирати антонімічні та синонімічні пари фразеологізмів, встановлювати відповідність між українськими та російськими формами фразеологізмів; розвивати вміння розкривати значення фразеологізмів, творчо підходити до виконання завдань

Прислів’я та приказки як різновид фразеологізмів. Антонімічні та синонімічні пари фразеологізмів. Встановлення відповідностей між українськими та російськими формами фразеологізмів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1.5 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Бурлака Марія Петрівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.10.2012

Популярні новини
У МОН кажуть, що врахують думку вчителів щодо підручників Учителів закликали не бути байдужими і долучитись до вибору підручників для 9-го класу
Програми для старшої школи розроблять до 15 квітня У МОН створено групи, завданням яких є розробка навчальних програм для 10-11 класів
МОН планує подолати нав'язане репетиторство За словами міністра освіти, потрібно подолати таке явище у школі, як репетиторство
Свобода школи: МОН знає, як школам писати документи Відомство звертає увагу, що документи мають виготовлятись за допомогою комп'ютерної техніки

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!