Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Розробка уроку з української мови "Розбір прийменника як частини мови. Узагальнення вивченого з теми "Прийменник"
Рейтинг
10

Розробка уроку поглибленого вивчення матеріалу теми. Мета ‑ пригадати й поглибити навчальний матеріал про прийменник як службову частину мови; формувати вміння розпізнавати прийменники в реченнях, правильно їх писати; розвивати пам’ять, творчі здібності, спостережливість; виховувати любов до природи

Розробка уроку з української мови "Розбір прийменника як частини мови. Узагальнення вивченого з теми "Прийменник"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.3 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета:

  • пригадати й поглибити навчальний матеріал про прийменник як службову частину мови;
  • формувати вміння розпізнавати прийменники в реченнях, правильно їх писати; розвивати пам'ять, творчі здібності, спостережливість;
  • виховувати любов до природи.

Тип уроку: урок поглиблення вивченого.

Випереджувальне завдання: зібрати відомості про тривалість розкладання сміття.

Обладнання:

  • О. М. Горошкіна, А. В. Нікітіна, Л. О. Попова "Українська мова: Підручник для 7 класу" ("Київ", "Інститут сучасного підручника", 2007);
  • карта Дніпропетровщини;
  • плакат "Екологiя в нашому життi".

Автор: Віннікова Ю. П., учитель української мови та літератури, Дніпропетровська школа № 21.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.11.2010

Популярні новини
МОН роз'яснило, як викладати предмети у новому навчальному році Міносвіти розробило рекомендації з викладання предметів у 2017/2018 навчальному році
Електронні версії підручників для 9 класу Міністерство освіти опублікувало електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі
Гриневич: наше завдання - навчити дітей мислити За словами міністра, ЗНО вимагає від учнів завчити матеріал, але не дозволяє його проаналізувати
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!