Розробка уроку української мови на повторення вивченого про прикметник як частину мови та спостереження за роллю прикметників у мовленні. Мета ‑ закріпити знання учнів про прикметник як частину мови, його значення в мовленні, зв’язок з іменником

Прикметник. Розробка уроку з української мови

Оцініть публікацію
 

Мета:

  • закріпити знання учнів про прикметник як частину мови, його значення у мовленні, зв’язок з іменником;
  • формувати пізнавальну самостійність з допомогою взаємодії учнів у парах, групах;
  • розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи й рідного краю.

Обладнання:

  • таблиця,
  • картки для індивідуальної роботи з диференційованими завданнями,
  • картки для роботи в групах,
  • речення для зорового диктанту,
  • комп’ютер,
  • проектор,
  • відеозображення,
  • «Тематичний словник школяра» (К. С.Прищепа, В. Г. Лук’яненко).

Автор: Кияненко Валентина Володимирівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
25.11.2010

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...