![]() |
Рейтинг
30 |
Мета ‑ удосконалювати вміння та навички знаходити однорідні члени речення, використовувати їх у мовленні, правильно інтонувати та ставити розділові знаки. У додатку – медіа-презентація до уроку |
Однорідні члени речення. Розділові знаки при однорідних членах речення. Розробка уроку-подорожі узагальнення та систематизації знань з української мови у 8 класі
Мета:
- узагальнити й систематизувати знання учнів про однорідні члени речення (непоширені й поширені);
- про речення з кількома рядами однорідних членів;
- удосконалювати вміння й навички знаходити однорідні члени речення;
- використовувати їх у мовленні, правильно інтонувати та ставити розділові знаки при однорідних членах речення;
- розвивати усне й писемне мовлення,уміння узагальнювати й систематизувати матеріал; виховувати любов до природи.
Обладнання:
- картки,
- схеми,
- підручник,
- музичний супровід,
- мультимедійна дошка,
- дидактичний матеріал.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Прикметник. Розробка уроку з української мови
- ▶ Прикметник. Розробка уроку з української мови на узагальнення та систематизацію вивченого з позначеної теми в 6 класі
- ▶ Складні речення з різними видами зв’язку. Розробка уроку української мови
- ▶ Лист. Адреса. Розробка уроку розвитку зв’язного мовлення із супровідною учительською презентацією у 5 класі
Facebook
Twitter
Google+
Освіта.ua
24.11.2010