Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Розробка уроку з української мови "Як намистини, диво калинове, Частини мови!"
Рейтинг
5

Розробка уроку узагальнення та систематизації знань учнів у формі казкової подорожі з вивчення частин мови. Їх значення, граматичні ознаки, правопис і використання в мовленні. Мета ‑ удосконалювати вміння розрізняти частини мови, визначати їхні морфологічні ознаки та синтаксичну роль

Розробка уроку з української мови "Як намистини, диво калинове, Частини мови!"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета:

  • систематизувати й узагальнити вивчене про частини мови, особливості поділу на самостійні та службові, їх лексичне значення, морфологічні категорії та синтаксичну функцію;
  • удосконалювати вміння розрізняти частини мови, визначати їхні морфологічні ознаки й синтаксичну роль;
  • розвивати логічне мислення, культуру мовлення, уважність, вдумливість, увагу, пам'ять, творчі здібності учнів;
  • удосконалювати орфографічну грамотність;
  • виховувати любов і повагу до мови свого народу.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації вивченого.

Форма проведення: урок – казкова подорож.

Обладнання:

  • підручник;
  • посібники;
  • опорні конспекти "Частини мови";
  • дидактичний ілюстративний матеріал;
  • вислови про мову і слово;
  • ТЗН.

Автор: Денисенко С. І., заступник директора з ВР, учитель української мови та літератури, Оріхівська школа № 5 Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
01.11.2010

Популярні новини
Уряд ухвалив новий держстандарт початкової освіти Документ визначає, чому навчатимуть дітей з першого вересня 2018 року
Гройсман головам областей та міст: платіть вчителям сповна За словами прем’єра, залученість місцевої влади до проблем освітян має бути максимальною
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»
Затверджено нове положення про вибір підручників Документ визначає порядок проведення конкурсного відбору проектів шкільних підручників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!