Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Розробка уроку з української мови "Як намистини, диво калинове, Частини мови!"
Рейтинг
5

Розробка уроку узагальнення та систематизації знань учнів у формі казкової подорожі з вивчення частин мови. Їх значення, граматичні ознаки, правопис і використання в мовленні. Мета ‑ удосконалювати вміння розрізняти частини мови, визначати їхні морфологічні ознаки та синтаксичну роль

Розробка уроку з української мови "Як намистини, диво калинове, Частини мови!"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета:

  • систематизувати й узагальнити вивчене про частини мови, особливості поділу на самостійні та службові, їх лексичне значення, морфологічні категорії та синтаксичну функцію;
  • удосконалювати вміння розрізняти частини мови, визначати їхні морфологічні ознаки й синтаксичну роль;
  • розвивати логічне мислення, культуру мовлення, уважність, вдумливість, увагу, пам'ять, творчі здібності учнів;
  • удосконалювати орфографічну грамотність;
  • виховувати любов і повагу до мови свого народу.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації вивченого.

Форма проведення: урок – казкова подорож.

Обладнання:

  • підручник;
  • посібники;
  • опорні конспекти "Частини мови";
  • дидактичний ілюстративний матеріал;
  • вислови про мову і слово;
  • ТЗН.

Автор: Денисенко С. І., заступник директора з ВР, учитель української мови та літератури, Оріхівська школа № 5 Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
01.11.2010

Популярні новини
Законопроект «Про освіту» схвалений комітетом Ради Комітет з питань науки і освіти передав у ВР до прийняття в цілому проект закону «Про освіту»
Учителів найменше цінують у Києві, – дослідження Повага до вчителя напряму залежить від розмірів населеного пункту та статі й віку опитаних осіб
Школи відмовляться від карального оцінювання, - Гриневич За словами міністра, у Новій українській школі буде створено стимулюючу систему оцінювання
Оприлюднено нові програми для 5-9 класів Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!