Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська мова Розробка уроку з української мови "Систематизація й узагальнення вивченого про дієприслівник"
Рейтинг
10

Розробка уроку узагальнення та систематизації знань. Мета ‑ узагальнити й систематизувати набуті знання про дієприслівник; удосконалювати вміння відрізняти його, розвивати уяву, логічне й образне мислення; виховувати любов і шану до звичаїв українського народу

Розробка уроку з української мови "Систематизація й узагальнення вивченого про дієприслівник"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.3 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета:

  • узагальнити й систематизувати набуті знання про дієприслівник;
  • удосконалювати вміння відрізняти дієприслівник від інших частин мови, визначати його граматичні ознаки;
  • удосконалювати орфографічну та пунктуаційну грамотність;
  • розвивати уяву, логічне та образне мислення;
  • виховувати любов і шану до звичаїв українського народу, його символів та оберегів.

Обладнання:

  • підручник;
  • таблиці;
  • картки-завдання;
  • сигнальні картки;
  • перфокарти;
  • мультимедійна дошка;
  • малюнок з кущем калини на ньому.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.

Автор: Люклян Х. З., учитель української мови та літератури, Перегінська школа № 1 Рожнятівського району Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.10.2010

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!