Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика "Використання інформаційних технологій на уроках математики"
Рейтинг
6

Автор розмірковує про можливості та переваги використання інформаційних технологій навчання в курсі математики загальноосвітньої школи. Окрема увага приділяється застосуванню табличного процесора MS Excel, програми для створення презентацій Microsoft Power Point, пакета динамічної геометрії DG, контрольно-діагностичної системи Test-W

"Використання інформаційних технологій на уроках математики"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 2 оцінок.

У сучасному світі мабуть немає галузі, де б не використовувався комп’ютер і освітня галузь не є виключенням. Інтерес до вивчення предмету багато в чому залежить від того, як проходять уроки. Застосування комп'ютерної техніки на уроках дозволяє зробити урок нетрадиційним, яскравим, насиченим, наповнюючи його зміст знаннями з інших наочних областей, що перетворюють математику з об'єкту вивчення в засіб отримання нових знань.

Ефективність застосування нових інформаційних технологій на уроках математики обумовлена наступними факторами:

  • різноманітність форм представлення інформації;
  • висока степінь наочності;
  • можливість моделювання за допомогою комп’ютера різноманітних об’єктів і процесів;
  • звільнення від рутинної роботи, що відвертає увагу від засвоєння основного змісту;
  • можливість організації колективної та індивідуальної дослідницької роботи;
  • можливість диференціювати роботу учнів у залежності від рівня підготовки, пізнавальних інтересів та ін.; використовуючи сучасні інформаційні технології;
  • можливість організувати комп’ютерний оперативний контроль і допомогу з боку вчителя;
  • можливості комп’ютера дозволяють учню активно приймати участь у процесі пізнання.

Найдоступнішими і самими поширеними технологіями є застосування табличного процесора MS Excel, програми для створення презентацій Microsoft Power Point, пакета динамічної геометрії DG, контрольно-діагностичної системи Test-W. Кожен елемент із зазначеного переліку  програмних засобів є достатньо досконалим у своєму роді. Вважаємо, що використовуючи їх на уроці по черзі або разом, можна значною мірою підвищити ефективність навчально-виховного процесу.

Автор: Пурденко Т. С., учитель математики, Бориспільський ліцей "Дизайн-освіта" імені Павла Чубинського Київської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.06.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!