Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика Комп’ютерна підтримка контролю знань із математики у 5 класі
Рейтинг
10

Автор описує методики комп’ютерної підтримки вхідного, поточного та підсумкового оцінювання навчальних досягнень учнів для ряду навчальних дисциплін за допомогою програми-конструктора тестів: Test-W, ADTester, MyTest та ін. У додатках – набори тестових завдань і майстер установки конструктора тестів ADTester2.88.4

Комп’ютерна підтримка контролю знань із математики у 5 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

За 120 років існування тестології накопичено значний досвід використання тестів у різноманітних сферах людської діяльності, в тому числі й освіті. В Україні цей спосіб оцінювання став актуальним завдяки його широким можливостям: здатності охоплювати значний обсяг навчального матеріалу, об’єктивності процедури оцінювання, врахуванні індивідуальних особливостей учнів, уведенню незалежного оцінювання як форми підсумкового контролю якості підготовки випускників. З огляду на це, створення інструментарію для виявлення знань і вмінь учнів шляхом тестування є актуальним. Комп'ютерне тестування успішності надає можливість реалізувати основні дидактичні принципи контролю навчання: індивідуального характеру перевірки й оцінки знань; системності перевірки й оцінки знань; тематичності; диференційованої оцінки успішності навчання; однаковості вимог; принцип об'єктивності.

У школі-ліцеї № 24 м. Луганська для дисциплін інформатика, математика (алгебра, геометрія), географія, англійська мова почато розроблення тестових завдань для вхідного, поточного, та підсумкового контролю якості знань за допомогою комп’ютера. Виконування таких завдань ставить метою перевірити знання учнів,  вчити роботі з тестовими завданнями різних типів, сприяє формуванню інформаційної культури.

Програми-конструктори тестів (Test-W, ADTester, MyTest та ін.) прості у використанні, оснащені зручним інтерфейсом, від вчителя та учня не вимагають значного обсягу спеціальних знань з інформатики, програмування тощо.  Крім того можна розробляти тести різних рівнів складності з будь-яких навчальних предметів, використовуючи питання текстового, аналітичного, графічного характеру або питання у вигляді малюнків і оцінювати їх різним балом. Учитель має можливість змінювати кількість тестових завдань, а також час, за який учень повинен відповісти на встановлену кількість питань. Вибір питань, які пропонуються, програма здійснює випадково із загальної кількості завдань. Початок тестування реєструється таймером, час відповідає санітарним нормам згідно з віком дітей. У деяких програмах по закінченню тесту перед учнем одночасно виводяться всі завдання з відповідями. Учитель вносить дані про проходження  тестових завдань в журнал.

Автор: Хараб Є. С., учитель інформатики та математики, Луганський НВК "Школа-ліцей № 24".

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.06.2010

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!