Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика Розв'язування нестандартних задач
Рейтинг
3

Програма факультативного курсу з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл

Розв'язування нестандартних задач

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Напрям: природничо-математичний

Профіль: математичний

Пояснювальна записка

Факультативні заняття з математики напрямлені на розширення, поглиблення та корекцію знань учнів з математики у відповідності до їх потреб, а також підвищення пізнавальної діяльності.

Пропонована програма призначена для організації роботи з учнями, які навчаються за різними профілями та мають бажання добре підготуватися до серйозного випробування з математики та успішно пройти зовнішнє незалежне оцінювання.

Програма факультативного курсу допомагає розширити вивчення програмового матеріалу, доповнити базову програму з математики новими темами, забезпечити повторення всього курсу математики, посилити практичну сторону застосування теоретичних знань при розв'язуванні задач різного рівня складності.

Вивчення курсу "Розв'язування нестандартних задач" сприятиме розвитку науково-теоретичного мислення та виробленню практичних навичок застосування математичного апарату до розв'язування завдань державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

Одним із головних завдань курсу є забезпечення умов для досягання кожним учнем практичної компетентності.

Мета курсу:

  • розвиток математичних здібностей учнів;
  • формування алгоритмічного мислення та високої логічної культури;
  • вироблення навичок самостійної роботи при розв'язуванні задач;
  • перенесення засвоєних знань на розв'язування складних та нестандартних задач;
  • якісна підготовка до незалежного зовнішнього тестування з математики.

Після вивчення курсу учні повинні знати:

  • математичні факти;
  • основні алгоритми та методи розв'язування алгебраїчних та геометричних  задач з необхідним обґрунтуванням;

Після вивчення курсу учні повинні вміти:

  • оволодівати необхідною інформацією для розуміння постановки математичної задачі;
  • проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі;
  • розв'язувати завдання в знайомих ситуаціях із достатнім поясненням;
  • використовувати набуті знання і вміння в незнайомих ситуаціях;
  • узагальнювати й систематизувати набуті знання;
  • самостійно розв'язувати нестандартні задачі і вправи;
  • приймати рішення та вибирати оптимальне.

Для реалізації програми рекомендована кількість годин:

  • 10 клас 1 год на тиждень, 35 год на рік
  • 11 клас 1 год на тиждень, 30 год на рік

Для 11 класу пропонується 30 годин на рік з урахуванням термінів проходження зовнішнього незалежного тестування.

Автор: Т.В.Русецька, вчитель математики вищої категорії, загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 11, м. Сміла

Для перегляду завантажте файл.

Освіта.ua
02.08.2009

Популярні новини
Наш пріоритет – український вчитель, - Гройсман За словами прем’єра, заробітна плата вчителів буде підвищена на два тарифних розряди
Місцева влада зможе утримувати школи, - Гройсман За 11 місяців 2016 року додаткові надходження до місцевих бюджетів сягнули 44 млрд
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!