Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл

Розробка уроку геометрії в 11 класі

Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл

Оцініть публікацію
 

Мета уроку систематизувати та узагальнити знання учнів через повторення теоретичного матеріалу та роз'язування прикладих задач. Урок проводиться у вигляді ділової гри "Трудовий ярмарок". Під час гри учні діляться на три групи, "проходять співбесіду" для "влаштування" на роботу до трьох підприємств. Допомагають проводити урок шість учнів, які грають ролі директорів та головних бухгалтерів підприємств. Рецензією є домашнє завдання, матеріалами співбесіди - самостійна робота, виконана на уроці. Самостійна робота складається із задач, які мають прикладний характер.

Тема уроку. Розв'язування прикладних задач по темі "Об'єми та площі поверхонь  геометричних тіл"

Тип уроку. Урок систематизації та узагальнення вивченого матеріалу у формі ділової гри.

Мета уроку. Повторити теоретичний матеріал по темі "Площі поверхонь та об'єми геометричних тіл"; систематизувати та узагальнити знання учнів. Застосувати математичні знання під час розв'язання прикладних задач. Формувати просторову уяву, розвивати бажання пізнавати нове, прививати інтерес до математики. Виховувати почуття відповідальності, вміння швидко і правильно приймати відповідні рішення; старанність у навчанні

Обладнання: мультимедійний комплекс, карточки завдання для самостійної роботи, моделі многогранників та тіл обертання, реферати, мікрокалькулятор.

Автори: Синчило Ірина Павлівна, викладач Оріхівського сільськогосподарського технікуму, Дяченко Світлана Михайлівна, вчитель Оріхівського НВК №2

Для перегляду завантажте файл.

Освіта.ua
02.08.2009

Популярні новини
Уряд ухвалив новий держстандарт початкової освіти Документ визначає, чому навчатимуть дітей з першого вересня 2018 року
Гройсман головам областей та міст: платіть вчителям сповна За словами прем’єра, залученість місцевої влади до проблем освітян має бути максимальною
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»
Затверджено нове положення про вибір підручників Документ визначає порядок проведення конкурсного відбору проектів шкільних підручників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!