Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами
Рейтинг
3

Урок з математики у 5-му класі

Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми; закріпити навички учнів виконувати всі дії над десятковими дробами; розвивати логічне мислення, увагу, інтерес до предмета; формувати навички самоконтролю; виховувати активність.

Обладнання: індивідуальні завдання, завдання для груп, фішки.

Якщо не висловлено різних думок,

немає з чого вибрати краще.

Хід уроку

І. Мотивація (до виконання всіх дій над десятковими дробами)

1. Бесіда вчителя з учнями

  • Чи все ви знаєте про десяткові дроби та дії над ними?
  • Чи треба людям уміти виконувати такі дії?

2. Оголошення теми і очікуваних результатів

3. Інтерактивна вправа „Мікрофон"

Учитель пропонує відповісти на запитання (за кожну правильну відповідь учень отримує фішку зеленого кольору - 1 бал).

1) Сформулюйте правило віднімання десяткових дробів.

2) Сформулюйте правило віднімання десяткових дробів.

3) Сформулюйте правило множення десяткових дробів.

4) Сформулюйте правло ділення десяткових дробів.

5) Як знайти невідомі:

  • доданок;
  • зменшуване;
  • від'ємник;
  • множник;
  • ділене, дільник.

ІІ. Узагальнення, систематизація і корекція знань, вмінь і навичок учнів

4. Учитель пропонує учням виконати усно вправи (кожна правильна відповідь - фішка - 1 бал):

1) 2,8 + 0,2

а) 2,82

б) 3

в) 2,28

г) 2,1

2) 3,84 - 2,8

а) 1,04

б) 1,4

в) 1,6

г) 1,2

3) 25 * 0,4

а) 1

б) 0,01

в) 10

г) 0,1

4) 0,55 : 0,5

а) 1,1

б) 1,01

в) 0,11

г) 11

5) 10,2 : 0,1

а) 1,002

б) 1,02

в) 0,102

г) 102

 

Підводиться підсумок.

5. Робота в групах

Учням необхідно виконати приклади (відгадавши при цьому зашифроване слово або число) - фішка - 3 бали (червона).

Перша група (2,18 + 10,82) * 0,12 - 0,28.

Друга група (41 - 23,4) : 0,4 + 0,25 * 0,84

Третя група (171,9 - 147,4) : 0,05 + 0,48 * 0,16

Завдання учні виконують у зошитах.

6. Вправа „Мозковий штурм"

Учитель пропонує розв'язати задачу. Той учень, який висловлює правильні пропозиції, отримує фішку (1 бал).

Задача.

До свого дня народження Буратіно купив 12 кг шоколадних цукерок по 3,4 сольдо за кілограм, 7,5 кг зефіру по 2,6 сольдо за кілограм і 14 пляшок лимонаду по 1,5 сольдо за пляшку. Скільки грошей залишилось у Буратіно, якщо спочатку в нього було 100 сольдо?

7. Робота в групах (однорівневі)

Перша група х * 12 = 112,8

Друга група 2,7х - 1,3х + 3,6х = 2

Третя група 9,66 : (х + 0,17) = 23

Четверта група 8,8 (0,12у - 0,04) = 0,44

Кожна група робить презентацію розв'язку свого рівняння.

Вправа „Презентація".

ІІІ. Підсумок уроку

„Рефлексія".

Девіз: „Кажи не чого вчишся, а чого пізнав?"

Учні відповідають на запитання вчителя:

  • Що цікавого було на уроці?
  • Що сподобалось найбільше?

V. Спікер кожної групи підводить підсумки роботи кожного учня.

Учитель виставляє оцінки.

VI. Подача домашнього завдання

Автор: Л. Крикунова

Освіта.ua
11.11.2008

Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!