Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика Випадкові події. План-конспект уроку з математики для 6 класу
Рейтинг
29

План-конспект уроку для 6 класу. Мета ‑ формувати нові тематичні поняття до яких учні мають наводити приклади випадкових подій, описувати ці поняття, розв’язувати найпростіші задачі ймовірнісного характеру на основі класичного означення ймовірності випадкової події

Випадкові події. План-конспект уроку з математики для 6 класу

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.1 з 5 на основі 7 оцінок.

Мета:

  • формування поняття "випадкова подія", "імовірність випадкової події", "вірогідної, неможливої, рівномірних та сприятливих подій";
  • учні повинні наводити приклади випадкових подій, описувати поняття "ймовірність випадкової події";
  • розв'язувати найпростіші задачі ймовірнісного характеру на основі класичного означення ймовірності випадкової події.

Навчальні завдання:

  • навчитися розрізняти три види подій: "достовірні", "неможливі", "випадкові";
  • порівнювати можливості настання випадкових подій, використовуючи вислови "більш імовірно", "менш імовірно", "рівноймовірно".

Розвивальні завдання:

  • розвивати увагу, мислення, пам’ять, культуру математичного мовлення;
  • вміння працювати самостійно, вміння спілкуватись, аналізувати ситуацію, оцінювати свої дії та дії інших учнів;
  • розвивати загально навчальні навички;
  • сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної компетентностей, а також самоосвіти і саморозвитку, продуктивної творчої діяльності.

Виховні завдання: виховувати уважність, кмітливість, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність.

Тип уроку: формування нових знань.

Словесні методи:

  • розповідь;
  • бесіда;
  • використання ключових слів;
  • коментар до виконання вправ;
  • самооцінка;
  • взаємонавчання;
  • метод "Мікрофону";
  • методи мотивації;
  • збудження інтересу;
  • стимулювання навчання.

Наочні методи: робота з роздавальним матеріалом – "картки самооцінювання".

Практичні методи:

  • конкретно-індуктивний;
  • розв'язування вправ;
  • супровідного закріплення;
  • самостійна робота;
  • робота в групах;
  • проскриптивний метод;
  • метод повторення;
  • поступового ускладнення завдань.

Обладнання:

  • плакати;
  • кошик з зеленими та червоними яблуками "вертушка";
  • підручник;
  • роздатковий матеріал.

Автор: Маланова І. П., учитель математики, Харківська спеціалізована школа № 162.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.11.2010

Популярні новини
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!