Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика Випадкові події. План-конспект уроку з математики для 6 класу
Рейтинг
29

План-конспект уроку для 6 класу. Мета ‑ формувати нові тематичні поняття до яких учні мають наводити приклади випадкових подій, описувати ці поняття, розв’язувати найпростіші задачі ймовірнісного характеру на основі класичного означення ймовірності випадкової події

Випадкові події. План-конспект уроку з математики для 6 класу

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.1 з 5 на основі 7 оцінок.

Мета:

  • формування поняття "випадкова подія", "імовірність випадкової події", "вірогідної, неможливої, рівномірних та сприятливих подій";
  • учні повинні наводити приклади випадкових подій, описувати поняття "ймовірність випадкової події";
  • розв'язувати найпростіші задачі ймовірнісного характеру на основі класичного означення ймовірності випадкової події.

Навчальні завдання:

  • навчитися розрізняти три види подій: "достовірні", "неможливі", "випадкові";
  • порівнювати можливості настання випадкових подій, використовуючи вислови "більш імовірно", "менш імовірно", "рівноймовірно".

Розвивальні завдання:

  • розвивати увагу, мислення, пам’ять, культуру математичного мовлення;
  • вміння працювати самостійно, вміння спілкуватись, аналізувати ситуацію, оцінювати свої дії та дії інших учнів;
  • розвивати загально навчальні навички;
  • сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної компетентностей, а також самоосвіти і саморозвитку, продуктивної творчої діяльності.

Виховні завдання: виховувати уважність, кмітливість, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність.

Тип уроку: формування нових знань.

Словесні методи:

  • розповідь;
  • бесіда;
  • використання ключових слів;
  • коментар до виконання вправ;
  • самооцінка;
  • взаємонавчання;
  • метод "Мікрофону";
  • методи мотивації;
  • збудження інтересу;
  • стимулювання навчання.

Наочні методи: робота з роздавальним матеріалом – "картки самооцінювання".

Практичні методи:

  • конкретно-індуктивний;
  • розв'язування вправ;
  • супровідного закріплення;
  • самостійна робота;
  • робота в групах;
  • проскриптивний метод;
  • метод повторення;
  • поступового ускладнення завдань.

Обладнання:

  • плакати;
  • кошик з зеленими та червоними яблуками "вертушка";
  • підручник;
  • роздатковий матеріал.

Автор: Маланова І. П., учитель математики, Харківська спеціалізована школа № 162.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.11.2010

Популярні новини
Місцева влада зможе утримувати школи, - Гройсман За 11 місяців 2016 року додаткові надходження до місцевих бюджетів сягнули 44 млрд
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!