Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика Квадратне рівняння та його використання. Розробка уроку алгебри в 9 класі
Рейтинг
4

Розробка уроку алгебри в 9 класі з використання доцільних методів навчання математики та стратегії технології "Розвиток критичного мислення". Мета ‑ систематизувати й узагальнити тематичні знання учнів про квадратне рівняння

Квадратне рівняння та його використання. Розробка уроку алгебри в 9 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета: систематизувати та узагальнити знання про квадратне рівняння.

Навчальні завдання:

  • відтворити знання про квадратне рівняння, його види, способи розв'язування;
  • вміння розв'язувати квадратні рівняння. використовувати рівняння, що зводяться до квадратних, перетворювання раціональних виразів, розв'язування квадратичних виразів графічним способом;
  • систематизувати та узагальнити навчальні досягнення учнів щодо розв'язання квадратних рівнянь та їх використання в ході уроку та їх використання в ході уроку під час формування компетенцій учнів з алгебри.

Розвивальні завдання:

  • розвивати увагу, мислення, пам'ять, культуру математичного мовлення;
  • вміння працювати самостійно, вміння спілкуватись, допомагати іншим, аналізувати ситуацію, оцінювати свої дії та дії інших учнів;
  • вміння і навички щодо розв'язування рівнянь, нерівностей, оформлення завдань;
  • продовжувати розвивати загальнонавчальні навички (ведення зошита, організація роботи, робота з роздавальним матеріалом, застосування теоретичних знань для виконання завдань тощо);
  • сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної компетентностей, а також самоосвіти і саморозвитку, продуктивної творчої діяльності.

Виховні завдання: виховувати уважність, кмітливість, акуратність, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність.

Тип уроку:
узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок.

Методи.

Словесні:

  • розповідь;
  • бесіда;
  • використання ключових слів;
  • метод "різнокольорових капелюшків";
  • коментар до виконання вправ;
  • самооцінка;
  • взаємонавчання;
  • методи мотивації, збудження інтересу.

Наочні:

  • робота з роздавальним матеріалом – "плакатами самооцінювання";
  • метод "різнокольорових капелюшків".

Практичні:

  • розв'язування вправ;
  • самостійна робота;
  • робота в групах;
  • проскриптивний метод;
  • метод повторення;
  • поступового ускладнення завдань.

Оцінюється: рівень навчальних досягнень учнів.

Структура:

  • організаційно-психологічна частина;
  • підготовка до свідомої навчальної праці: постановка мети, мотивація, актуалізація опорних знань, умінь;
  • узагальнення знань, умінь;
  • систематизація під час виконання самостійної роботи;
  • домашнє завдання з коментарем;
  • самоаналіз уроку учнями;
  • підсумок уроку.

Автор: Мазуренко Т. І., учитель математики, Харківська спеціалізована школа № 162.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.11.2010

Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!