Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика Квадратне рівняння та його використання. Розробка уроку алгебри в 9 класі
Рейтинг
4

Розробка уроку алгебри в 9 класі з використання доцільних методів навчання математики та стратегії технології "Розвиток критичного мислення". Мета ‑ систематизувати й узагальнити тематичні знання учнів про квадратне рівняння

Квадратне рівняння та його використання. Розробка уроку алгебри в 9 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета: систематизувати та узагальнити знання про квадратне рівняння.

Навчальні завдання:

  • відтворити знання про квадратне рівняння, його види, способи розв'язування;
  • вміння розв'язувати квадратні рівняння. використовувати рівняння, що зводяться до квадратних, перетворювання раціональних виразів, розв'язування квадратичних виразів графічним способом;
  • систематизувати та узагальнити навчальні досягнення учнів щодо розв'язання квадратних рівнянь та їх використання в ході уроку та їх використання в ході уроку під час формування компетенцій учнів з алгебри.

Розвивальні завдання:

  • розвивати увагу, мислення, пам'ять, культуру математичного мовлення;
  • вміння працювати самостійно, вміння спілкуватись, допомагати іншим, аналізувати ситуацію, оцінювати свої дії та дії інших учнів;
  • вміння і навички щодо розв'язування рівнянь, нерівностей, оформлення завдань;
  • продовжувати розвивати загальнонавчальні навички (ведення зошита, організація роботи, робота з роздавальним матеріалом, застосування теоретичних знань для виконання завдань тощо);
  • сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної компетентностей, а також самоосвіти і саморозвитку, продуктивної творчої діяльності.

Виховні завдання: виховувати уважність, кмітливість, акуратність, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність.

Тип уроку:
узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок.

Методи.

Словесні:

  • розповідь;
  • бесіда;
  • використання ключових слів;
  • метод "різнокольорових капелюшків";
  • коментар до виконання вправ;
  • самооцінка;
  • взаємонавчання;
  • методи мотивації, збудження інтересу.

Наочні:

  • робота з роздавальним матеріалом – "плакатами самооцінювання";
  • метод "різнокольорових капелюшків".

Практичні:

  • розв'язування вправ;
  • самостійна робота;
  • робота в групах;
  • проскриптивний метод;
  • метод повторення;
  • поступового ускладнення завдань.

Оцінюється: рівень навчальних досягнень учнів.

Структура:

  • організаційно-психологічна частина;
  • підготовка до свідомої навчальної праці: постановка мети, мотивація, актуалізація опорних знань, умінь;
  • узагальнення знань, умінь;
  • систематизація під час виконання самостійної роботи;
  • домашнє завдання з коментарем;
  • самоаналіз уроку учнями;
  • підсумок уроку.

Автор: Мазуренко Т. І., учитель математики, Харківська спеціалізована школа № 162.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.11.2010

Популярні новини
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін
Міносвіти заснувало ще один шкільний конкурс Міносвіти підтримало ініціативу щодо проведення щорічного конкурсу «Стежками Каменяра»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!