На підставі власного практичного досвіду автор наголошує, що "у процесі викладання важливе місце займає активізація пізнавальної діяльності учнів, під час якої потрібно чітко викреслити мотив засвоєння знань із предмета, а також впроваджувати інші фактори заохочення до навчання"

Активізація пізнавальної діяльності на уроках математики

Оцініть публікацію
 

"Математика – це мова міркування, це наче мова й логіка разом, це знаряддя для міркування. У ній сконцентровані мислення багатьох людей" – так сказав американський фізик Р. Фейнман. Саме тому провідною ідеєю в педагогічній практиці є максимально розкрити перед учнями можливості застосування математичних знань.

Автор: Кардаш З. Д., учитель математики, Долинський природничо-математичний ліцей Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
07.10.2010

Популярні новини
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Президента просять ветувати закон про середню освіту Профспілка наголошує, що переведення вчителів-пенсіонерів на контракт призведе до дефіциту кадрів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!