Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика Активізація пізнавальної діяльності на уроках математики

На підставі власного практичного досвіду автор наголошує, що "у процесі викладання важливе місце займає активізація пізнавальної діяльності учнів, під час якої потрібно чітко викреслити мотив засвоєння знань із предмета, а також впроваджувати інші фактори заохочення до навчання"

Активізація пізнавальної діяльності на уроках математики

Оцініть публікацію
 

"Математика – це мова міркування, це наче мова й логіка разом, це знаряддя для міркування. У ній сконцентровані мислення багатьох людей" – так сказав американський фізик Р. Фейнман. Саме тому провідною ідеєю в педагогічній практиці є максимально розкрити перед учнями можливості застосування математичних знань.

Автор: Кардаш З. Д., учитель математики, Долинський природничо-математичний ліцей Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
07.10.2010

Популярні новини
МОН впроваджує механізм «гроші ходять за вчителем» Педагог зможе самостійно обрати, де підвищити кваліфікацію, а держава це оплатить
МОН затверджено нові форми шкільної звітності Документ встановлює форми звітності для шкіл і управлінь освіти та містить інструкції з їх заповнення
МОН розробило новий Порядок поділу класів на групи Документ визначає умови поділу класів на групи в українських школах при вивченні предметів
Оголошений відбір експертів шкільних підручників Навчально-методичний центр з питань якості освіти розпочав відбір експертів підручників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!