Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Математика Розробка уроку з математики "Координатна площина". 6 клас
Рейтинг
16

Розробка уроку № 1 з математики в 6 класі з позначеної теми. Мета уроку ‑ навчити учнів будувати точку за її координатами та визначати координати точки, позначеної на координатній площині; навчити орієнтуватись на координатній площині, чітко й акуратно виконувати геометричні побудови

Розробка уроку з математики "Координатна площина". 6 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.7 з 5 на основі 6 оцінок.

Задачі уроку:

  • ознайомити учнів з прямокутною системою координат на площині;
  • навчити орієнтуватися на координатній площині, чітко і акуратно виконувати геометричні побудови;
  • розвивати творчі здібності;
  • виховувати інтерес до предмету.

Обладнання:

  • портрети видатних математиків;
  • малюнки;
  • магнітна дошка з координатною площиною;
  • магніти;
  • картки.

Автор: Вихватенко Т. Ф., учитель математики, Старобільська школа № 4 Луганської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.10.2010

Популярні новини
Гройсман пообіцяв скасувати «мікрорайон» для вчителів Володимир Гройсман пообіцяв скасувати постанову «Про облік дітей шкільного віку»
Чиновників і депутатів просять не йти до шкіл 1 вересня Можновладців закликали відмовитись від радянської традиції відвідання шкільних лінійок
Як викладати предмети у новому навчальному році Міністерство освіти розробило рекомендації з викладання предметів у 2017/2018 навчальному році
Електронні версії підручників для 9 класу Міністерство освіти опублікувало електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!