Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Сценарій інтегрованого уроку з української літератури "Козаки: історичні реалії та народні уяви". 8 клас

Сценарій інтегрованого уроку узагальнення матеріалу у 8 класі. Мета ‑ використовуючи український епос, народні думи й історичну літературу, висвітлити образ українського козацтва, їх героїзм, відвагу, любов до України; виховувати любов до героїчного минулого нашої країни

Сценарій інтегрованого уроку з української літератури "Козаки: історичні реалії та народні уяви". 8 клас

Оцініть публікацію
 

Мета:

  • використовуючи український епос, народні думи та історичну літературу, зокрема історичні думи, висвітлити образ українського козацтва, їх героїзм, відвагу, любов до України;
  • розвивати навички виразного читання, логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати;
  • формувати кругозір, світогляд учнів, виховувати почуття патріотизму, любов до героїчного минулого нашої країни.

Тип уроку: інтегрований – узагальнення вивченого матеріалу.

Обладнання:
підручники, стінна карта, ілюстрований і дидактичний матеріал, портрети гетьманів, виставка книг.

Основні поняття й терміни:

  • Запорізька Січ, реєстрове козацтво, Дике поле;
  • українська народна дума, речитатив.

Основні дати:

  • 1489, 1492 р.р. – перша згадка в історичних джерелах про українських козаків;
  • 1572 – реєстрові козаки.

Автори:

  • Сірченко О. В., учитель української мови та літератури;
  • Миронюк Л. В., учитель історії та суспільствознавства, Маньківська школа №1 Черкаської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.09.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!